morlie Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Lenge siden jeg har fått vært ute å tatt noen bilder nå, grunnet sykdom så det har blitt endel gamle bilder å redigere. Her er ett fra før jul, Trur nok at dette er ett av de bildene som havner under kategorien "Hate it or Love it". men selv så ble jeg litt fornøyd. Fargene er ikke tuklet med, det var helt sykt lys den kvelden! Er fullt klar over isoen og at det ikke er helt i fokus, men det var noe av det jeg føler er litt av sjarmen med dette bildet, muligens fordi jeg ikke har sett det uten. men uheldigvis er ikke støyfjerning noe jeg er god på :-( Kritikk/Ros vil bli tatt imot med et vennelig smil og en stor takk :-D Mvh Markus L. Orlien Edit: Bildet fikk en syk dårlig kvalitet når det ble nedskalert til 1024 på lengste side, så advarer mot orginal størrelse Endret 15. februar 2009 av morlie Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Må si jeg likte dette bildet, noen små ting som du nevner, men et meget flott bilde! Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Klisje som sitter. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Pent bilde, men unaturlig stor måne. Det funker forsåvidt, men for meg blir det altså noe unaturlig. Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Månen ser nok litt stor ut, men det er vel et optisk bedrag som oppstår når månen er nær horisonten. Månen er veldig vakker når bildet kjøres opp i full størrelse. Ellers litt kornete forgrunn og slikt som alt er nevnt. Bra jobbet. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) La merke til at ingen av dere kommenterte månen :-) den var jo selvsagt ikke der når bildet ble tatt, det er redigert inn, men det samt den rammen rundt er det eneste som har blitt gjort med bildet, kanskje litt dårlig formulert det at "Fargene ikke har blitt redigert" men vile se om noen av dere ville kommentere månen, for det er første gang jeg har gjort sånn type "klipp og lim" jobb, noe jeg ble fornøyd med:) Takk for svar alle sammen:D:) Edit: Kommentert månen as in "Falsk, dårlig redigert" osv. Endret 17. februar 2009 av morlie Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Månen blir litt over the top for meg. Bildet er flott ellers, nydelig lys og fin komposisjon. Kunne lett vært minst like pent uten månen =) Lenke til kommentar
aman Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg liker bildet. Fine farger og bra komposisjon.. Den nærmeste lyktestolpen stjeler kanskje litt mye fokus fra resten av bildet. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Lenge siden jeg har fått vært ute å tatt noen bilder nå, grunnet sykdom så det har blitt endel gamle bilder å redigere. Her er ett fra før jul,Trur nok at dette er ett av de bildene som havner under kategorien "Hate it or Love it". men selv så ble jeg litt fornøyd. Fargene er ikke tuklet med, det var helt sykt lys den kvelden! Er fullt klar over isoen og at det ikke er helt i fokus, men det var noe av det jeg føler er litt av sjarmen med dette bildet, muligens fordi jeg ikke har sett det uten. men uheldigvis er ikke støyfjerning noe jeg er god på :-( Kritikk/Ros vil bli tatt imot med et vennelig smil og en stor takk :-D Mvh Markus L. Orlien Edit: Bildet fikk en syk dårlig kvalitet når det ble nedskalert til 1024 på lengste side, så advarer mot orginal størrelse bildet er fett i seg selv, men månen dominerer for mye, du burde 1. senke størrelsen 2. flytte den mere opp til venstre 3. senke kvaliteten på månen slik det er nå har månen din langt bedre oppløsning enn resten av bildet, kombinert med størrelse og at den er omtrent midt i bildet øverst gjør at den dominerer sterkt og skiller seg ut. Ellers er konseptet fett og fargene bra jobbet med. kanskje senket lyset fra lysstolpen? my opinion anyways... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Har studert bildet nå en liten stund, synes månen passer inn jeg, ok den er ikke "ekte" men du verden så fin likevell. Meget bra! Lenke til kommentar
morlie Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! ikke minst så var alle posetive:D skal prøve å leke meg litt til med dette bildet og se om jeg kan få forbedret det littegranne:) Lenke til kommentar
emero Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 den månen må du gjøre noe med. så stor er den kun nærmere ekvator. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 For min del har klisjebruken bikket over smertepunktet og tatt bildet over i en klissen søtsuppe-solnedgang sjanger. Men det er jo en smaksak. Ellers; flotte farger, bortsett fra størrelsen så ikke jeg at månen var klippet inn, god komposisjon, fine linjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå