Gå til innhold

BK: Vinterkveld i skogen

morlie

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har fått vært ute å tatt noen bilder nå, grunnet sykdom så det har blitt endel gamle bilder å redigere. Her er ett fra før jul,

Trur nok at dette er ett av de bildene som havner under kategorien "Hate it or Love it". men selv så ble jeg litt fornøyd.

Fargene er ikke tuklet med, det var helt sykt lys den kvelden!

post-112093-1234678213_thumb.jpg

Er fullt klar over isoen og at det ikke er helt i fokus, men det var noe av det jeg føler er litt av sjarmen med dette bildet, muligens fordi jeg ikke har sett det uten. men uheldigvis er ikke støyfjerning noe jeg er god på :-(

Kritikk/Ros vil bli tatt imot med et vennelig smil og en stor takk :-D

Mvh Markus L. Orlien

Edit: Bildet fikk en syk dårlig kvalitet når det ble nedskalert til 1024 på lengste side, så advarer mot orginal størrelse

Endret av morlie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La merke til at ingen av dere kommenterte månen :-) den var jo selvsagt ikke der når bildet ble tatt, det er redigert inn, men det samt den rammen rundt er det eneste som har blitt gjort med bildet, kanskje litt dårlig formulert det at "Fargene ikke har blitt redigert" men vile se om noen av dere ville kommentere månen, for det er første gang jeg har gjort sånn type "klipp og lim" jobb, noe jeg ble fornøyd med:)

Takk for svar alle sammen:D:)

Edit: Kommentert månen as in "Falsk, dårlig redigert" osv. :)

Endret av morlie
Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har fått vært ute å tatt noen bilder nå, grunnet sykdom så det har blitt endel gamle bilder å redigere. Her er ett fra før jul,

Trur nok at dette er ett av de bildene som havner under kategorien "Hate it or Love it". men selv så ble jeg litt fornøyd.

Fargene er ikke tuklet med, det var helt sykt lys den kvelden!

post-112093-1234678213_thumb.jpg

Er fullt klar over isoen og at det ikke er helt i fokus, men det var noe av det jeg føler er litt av sjarmen med dette bildet, muligens fordi jeg ikke har sett det uten. men uheldigvis er ikke støyfjerning noe jeg er god på :-(

Kritikk/Ros vil bli tatt imot med et vennelig smil og en stor takk :-D

Mvh Markus L. Orlien

Edit: Bildet fikk en syk dårlig kvalitet når det ble nedskalert til 1024 på lengste side, så advarer mot orginal størrelse

bildet er fett i seg selv, men månen dominerer for mye, du burde

1. senke størrelsen

2. flytte den mere opp til venstre

3. senke kvaliteten på månen

slik det er nå har månen din langt bedre oppløsning enn resten av bildet, kombinert med størrelse og at den er omtrent midt i bildet øverst gjør at den dominerer sterkt og skiller seg ut.

Ellers er konseptet fett og fargene bra jobbet med. kanskje senket lyset fra lysstolpen?

my opinion anyways...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...