deppezaa Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Min nyinnkjøpte Centrum DVP-100 funka helt fint helt til menyene plutselig ble helt fucka, de "blinker og flagrer" over tv-skjermen (analog tv)....... Jeg kan styre menyvalga, men er såvidt det er mulig å se hva jeg gjør. Skrudde av tv-en, så skrudde jeg den på igjen, og da var det slik. Selve avspillingen fungerer som den skal. Stopper jeg avspillingen, så funker menyene igjen. Starter jeg det hele på nytt, så er problemet tilbake. Parabolen fungerer helt fint, så må være noe med dvd-spilleren vel?! Kan den på noen måte "resetes"?! La ved en film av problemet: (Laggy bilde, for er filmet med mobilen) Endret 15. februar 2009 av deppezaa Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan det være at spilleren prøver å gi fra seg et progressivt signal via kabel og TV som bare takler interlaced signal? Kan du finne noen innstilling på spilleren, eller knapp på dens fjernkontroll som styrer dette? Lenke til kommentar
deppezaa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Smart du! Takker! Jeg reseta, til "default settings", for tukla litt med menyene i går, nemlig. Så var det sikkert det at jeg restarta spilleren, som gjorde at alt tredde i kraft på en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå