Gå til innhold

[Løst]Gaming PC: 10K-14K, montert, FPS spesialisert


Anbefalte innlegg

lol hvorfor i all verden er en 4:3 19" det beste for å game fps?!?

 

Om du har spilt CS eller andre FPS spill på høyt nivå så hadde du skjønt dette. Det er optimalt for oversikt over hele skjermen og reaksjon. Hvorfor i all verden skal du whine på dette?

 

La meg sitere "heltfeil" tidligere i tråden:

Nå kan tidene ha endret seg siden jeg spilte CS profesjonelt, men den gang var "opplevelsen" uhyre nedprioritert, og ting som "oversikt" som Mykos nevner var langt viktigere. Kan vanskelig se for meg at selv om kvaliteten på større skjermer (og tilgjendeligheten for den saks skyld) har økt betraktelig siden den gang, så har øynenes evne til å orientere seg hurtig over en større flate endret seg nevneverdig.
Endret av Mykos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
cpu'en burde klokke fra 3,6-3,9 ghz på kjøleren som følger med. Skjermkortet klokker til rundt 800mhz på tandard, hva evt vannkjling kan gjøre med kortet vet jeg ikke helt, med vannkjling burde do komme godt over 4 ghz på cpu.

 

Siden det er grafikkortet som trengs mest er det i såfal her vi bør legge in bedre kjøling.

 

Skal see hva some finnes.

 

Ok, takker!

 

Kan du når du finner kjøling si ifra omtrent hvor mye jeg kan klokke skjermkortet opp til? Satser da på det oppsettet jeg har og klokke prosessoren opp til rundt 3,6ghz da.

 

Du ta og pm tls1000 og spør han om klokking, han kan det mye bedre en meg

Lenke til kommentar
cpu'en burde klokke fra 3,6-3,9 ghz på kjøleren som følger med. Skjermkortet klokker til rundt 800mhz på tandard, hva evt vannkjling kan gjøre med kortet vet jeg ikke helt, med vannkjling burde do komme godt over 4 ghz på cpu.

 

Siden det er grafikkortet som trengs mest er det i såfal her vi bør legge in bedre kjøling.

 

Skal see hva some finnes.

 

Ok, takker!

 

Kan du når du finner kjøling si ifra omtrent hvor mye jeg kan klokke skjermkortet opp til? Satser da på det oppsettet jeg har og klokke prosessoren opp til rundt 3,6ghz da.

 

Du ta og pm tls1000 og spør han om klokking, han kan det mye bedre en meg

 

Det skal jeg gjøre, takk for tipset ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...