Krillekongen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Han har digitale trommer, så blir jo bra om han kobler de til pcen. Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Han har digitale trommer, så blir jo bra om han kobler de til pcen. Det blir veldig bra Kan også spille de inn i midi også da, om man vil Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har BFD så slipper vi syntetiske trommer. Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har BFD så slipper vi syntetiske trommer. Da er det bare å kline til forsto det sånn at det var Fastway låta på "side2" som skulle brukes? Eller skal vi si førstemann som begynner å lage noe har satt lista fredster Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen som vil begynne? Eller skal denne tråden dø også? For å gjøre det litt mer attraktivt kan vi si at førstemann som starter kan få velge hvilken sang vi skal covre. (dvs førstemann som legger ut et faktisk lydklipp) Da tenker jeg vi får til noe fort, eller? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hadde det ikke vært bedre å legge en liten plan først? Kanskje satt opp en liten liste med alle deltakerne, hvilke instumenter de spiller og heller la sangen bli som den blir bare med en planlagt struktur hvor vi får sluppet alle sammen til. Blir vel litt dumt dersom en hardcore black metal entusiast legger ut første klipp og vi ikke får brukt f.eks en celloist eller fløytist... Vet ikke hvem som er sjefen for prosjektet men bare slengte ut en tanke. Endret 17. mars 2009 av Erelend Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Virker ikke som engasjementet er voldsomt. Ingen aktive har meldt seg så vidt jeg kan se.. :o) Tar ikke av liksom Ellers Jeg spiller Gitar, mandolin, bass, sang ( om det melder seg få ) Mixer/mastering Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvilket instrument er det best å begynne med? Trommer? Om det er slik, kan ikke noen av dere med digitale trommet spille inn et par minutter med beats, så vi har et grunnlag å forholde oss til? Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Anser denne tråden som "død". Noen som tok innitiativ, men startet ikke. Jeg er ute! Fred R Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er ute! Jeg også! Praktisk med laptop i godværet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå