Gå til innhold

Skal da ta GTA 4 jeg? O.o

Anbefalte innlegg

Hei har disse specsa:

Grafikk kort: nVidia GeForce 9600M GT - 2,2GB vRam

Ram: 4gb

CPU: Intel Core 2 Duo CPU P8400 2,26 @ 2,5GHz

Direct X: 10

Modell: HP Pavilion dv7 1180eo - Laptop

Vell har laggs inniblant, men ellers er det som regel mouse / camera lag. Liksom flytter mysa og kankje 30 MS til 1 Sec etter flytter kameraet seg.

Dette oppstår ikke i 800x600

Da er spm mitt. Hva slags Graphic settings skal jeg kjøre for best look + mest smooth game ;)

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vill dette se bedre ut? vell merker egentlig ikke så mye forskjell av og endre på Weave Distance eller distance Deatail (vet ikke hvordan man skriver det) men men. noen forslag til setup...? kjører 1200x720 (60hz) nå. Alt under den reselutionen er gtas egentlige design for ;)

Lenke til kommentar

kjører jeg 1440x900 (60hz) lagger musen litt :S irriterende :S og synes ikke grafikken er så bra heller :S vell det eneste som jeg ser att mangler litt for HD gta 4 mode, er vell noen få hundre MHz til :p

Men burde vell kunne kjøre dette smooth på ganske så høy details :S?

har jo bedre specs en han her:

og han kjører jo lagegfritt på HD? :S

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Du har ikke bedre pc enn han. :p

Han har 4 kjerner prosessor 2,5 ghz, du har 2 kjerner 2,3 ghz.

Skjermkortet er vel OK, men det er jo en laptop. Ellers har dere begge to et 64 biters operativsystem, noe som kan bli problematisk(?) med bare 4 gigabyte ram, ettersom 64 bit kan bruke 8 gb totalt.

Ville gått for lavere oppløsning, og vært fornøyd med det. At man i det hele tatt får startet gta iv på en bærbar pc er i mine øyne en revolusjon :!:

Lenke til kommentar

Lol jeg har 2,5ghz jeg ja.miss forsto dxdiag littegrannet har 2,26Ghz @ 2,5ghz . Vell merket ikke att han hadde 4 kjernet prosessor :p i og med det er det meget bra egentlig ;) vell 64 bits er normalt for 4gb ram mann... 32-bit vista støtter kun opp til 3gb ram :S eller støtter mere men får ikke dratt det i kraft. og serr støtter det til 8gb? :O har 2x 4gb kort her som bare ligger og venter på Windowns 7. Men da kan jeg altsa dra disse i kraft allerede nå! :O vell får faktisk dratt i gang gta 4 på high texture shadow alt på top bortsett fra trafikken (gidder ikek ha på max, for mange biler). og gikk glatt bortsett fra kameraet. det lagger litt :S vell da kommer det spikes når jeg beveger på kameraet, ellers hvis jeg sitetr i bil og hålder kameraet HELT i ro, går det glatt på maxx settings ;) og det med 512 / 1gb v ram på Grafikk kortet var bare bullshit :p hadde misforstått litt. har 2,2gb grafikkort (sier total memory 488 uten noen commands som endrer det inne i spillet men overalt annes sted på datan står det 2,2 til og med på www.canyourunit.com), ikke så ille det? scorer 5,6 på windows opplevelses senter når det gjelder grafikk i spill :)

Merker også meget att når jeg kjører GTA 4 på den ene TVen min (20") som har opp til 100hz greie, vet ikek hva det er for, kjører jeg totalt glatt i alt! mens når jeg kjører på laptop skjermen med 60hz er det ikke så glatt :)

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hehe, ja. Du kan "dra" minnene, såfremt du har ledige kanaler ;) Er vel 3 eller 4 i vanlige hovedkort på stasjonære pc'er.

edit: så ikke at du hadde 2,5 før nå, beklager :p

Modellen støtter opp til 8 gig ram ja.

Maksimalt minne

Støtter opptil 8 GB DDR2-minne

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...