Twigz Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Prøvde og søket i forumet men klarte ikke og finne noe fornuftig svar på problemet mitt. Ved oppstart av pc'en får jeg beskjed om og velge Windows XP eller Windows xp install. Lot xp cd'en stå i ved en feil og den kjørte inn install filene på pc'en. Hvordan får jeg fjernet den install delen, har jo alt xp der Takk for svar -Tim Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Start->kjør->c:\boot.ini ---- [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /noexecute=optin /fastdetect ---- Som du ser har jeg en linje under "[operating systems]" Du vil ha 2 fjern den ene. Før du gjør dette ta backup av boot.ini Fjerner du feil vil ikke win starte opp. Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Takk takk Det viste jeg egentlig om, men er flere år siden jeg surra med det der. Men takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå