Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Diaré problemer / løs mage

Gjest gutt_gutt_gutt

Anbefalte innlegg

Gjest gutt_gutt_gutt

Hei. Siden i dag har jeg hatt veldig opp blåst mage og veldig løs mage. I går når jeg var på do så var det diaré. Det fosset med vann ut i går. Bare vann. Eller i begynnelsen var det noe avføring. Men deretter vann jeg presset ut. Vann med litt farge.

Det var i dag jeg var inne og skulle fise. Så feis jeg vann med avførings farge. Stoppte det med en gang når jeg kjente det og kjekte boxeren. En svær brun flekk. Gikk da på do og skifta boxer umiddelbart. etter det i dag har jeg vert redd for å fise. I tilfelle det er vann/diare som kommer ut.

Magen har også laget veldig mye lyd i dag. Satt og så på film og magen laget lyd. Sa bare at magen romla siden det bråkte sånn. Men i filmen romla det nesten konstant. Bare det meste av romlingen var lav.

Nå sitter jeg her. Og hvis jeg må fise må jeg springe til toalettet hvis jeg skal fise.

Jeg burde vell nevne at jeg har gått på pencilin i 2 uker for 4 uker siden(infeksjon i stortå). (ble plutselig kvalmen nå btw). Bivirkninger var diaré osv. Men hadde jo diare når jeg gikk på pencilinen. Har vert 2 uker pause nå fra diare.

Spørsmålet er. Når vill dette slutte. Og hva kan jeg gjøre for å hindre dette. Tror jeg skal gå og spise en yoghurt nå jaffal.

TAKKER FOR SVAR!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

Noen tips om mat som inneholder fiber?

BTW: Når jeg skal sove i natt. så driter jeg vell ikke på meg? Kan jo hende jeg må fise på natta. Eller er det bare jeg som tror vannet som kom ut var fis så slapp jeg det ut ? Kroppen vet vell hva som er fis

Lenke til kommentar

Spis fast mat! Brødskiver med pålegg og sånnt. Jeg ville helst ha ungått yoghurt med tanke på at når jeg er syk og spiser yoghurt så blir det kanskje verre.

Men tror nok ikke at du driter på det mens du sover. Tror du våkner rett før du må 'tømme' magen. Men hvis du har dårlige muskler i rompa kan det faktisk hende at du ikke kjenner at du slipper ut ting.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest N0rd( orker ikke logge in:P)

hvis du er løs i magen vil det hjelpe og spise kull.... enten så går du ut i skogen/til peisen og finner deg en kullbit, ellers tar du og kjøper kull piller på apoteket. dette er serriøst kull har masse fiber og hjelper mot løse mager, en bi virkning er at du blir veldig tør i skjeften så ha et glass vann parat

Lenke til kommentar
Gjest N0rd  igjen
hvis du er løs i magen vil det hjelpe og spise kull.... enten så går du ut i skogen/til peisen og finner deg en kullbit, ellers tar du og kjøper kull piller på apoteket. dette er serriøst kull har masse fiber og hjelper mot løse mager, en bi virkning er at du blir veldig tør i skjeften så ha et glass vann parat

var litt trøtt når jeg skrev dette så kom litt mange skrive feil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...