Gjest gutt_gutt_gutt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei. Siden i dag har jeg hatt veldig opp blåst mage og veldig løs mage. I går når jeg var på do så var det diaré. Det fosset med vann ut i går. Bare vann. Eller i begynnelsen var det noe avføring. Men deretter vann jeg presset ut. Vann med litt farge. Det var i dag jeg var inne og skulle fise. Så feis jeg vann med avførings farge. Stoppte det med en gang når jeg kjente det og kjekte boxeren. En svær brun flekk. Gikk da på do og skifta boxer umiddelbart. etter det i dag har jeg vert redd for å fise. I tilfelle det er vann/diare som kommer ut. Magen har også laget veldig mye lyd i dag. Satt og så på film og magen laget lyd. Sa bare at magen romla siden det bråkte sånn. Men i filmen romla det nesten konstant. Bare det meste av romlingen var lav. Nå sitter jeg her. Og hvis jeg må fise må jeg springe til toalettet hvis jeg skal fise. Jeg burde vell nevne at jeg har gått på pencilin i 2 uker for 4 uker siden(infeksjon i stortå). (ble plutselig kvalmen nå btw). Bivirkninger var diaré osv. Men hadde jo diare når jeg gikk på pencilinen. Har vert 2 uker pause nå fra diare. Spørsmålet er. Når vill dette slutte. Og hva kan jeg gjøre for å hindre dette. Tror jeg skal gå og spise en yoghurt nå jaffal. TAKKER FOR SVAR! Lenke til kommentar
Berntkr Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Høres helt normal ut, spis mye fiber og yoghurt så går det sikkert noen dager også er du helt fin igjen Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Noen tips om mat som inneholder fiber? BTW: Når jeg skal sove i natt. så driter jeg vell ikke på meg? Kan jo hende jeg må fise på natta. Eller er det bare jeg som tror vannet som kom ut var fis så slapp jeg det ut ? Kroppen vet vell hva som er fis Lenke til kommentar
Berntkr Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kellogs allbrand eller noe sånn med blåbær yoghurt er skikkelig bra for magen, da dritter du stein i ei uke etter det PS:Kan hende du dritter på deg, men ikke si det til noen;) Lenke til kommentar
Joanna- Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spis fast mat! Brødskiver med pålegg og sånnt. Jeg ville helst ha ungått yoghurt med tanke på at når jeg er syk og spiser yoghurt så blir det kanskje verre. Men tror nok ikke at du driter på det mens du sover. Tror du våkner rett før du må 'tømme' magen. Men hvis du har dårlige muskler i rompa kan det faktisk hende at du ikke kjenner at du slipper ut ting. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis du har gått på antibiotika burde du stabilisere/gjenoppbygge mage og tarmfloraen med probiotika. Stikk på apoteket og hør med dem hvilket probiotikaprodukt de veil anbefale deg for å kompensere for en antibiotikakur. Lenke til kommentar
Gjest N0rd( orker ikke logge in:P) Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 hvis du er løs i magen vil det hjelpe og spise kull.... enten så går du ut i skogen/til peisen og finner deg en kullbit, ellers tar du og kjøper kull piller på apoteket. dette er serriøst kull har masse fiber og hjelper mot løse mager, en bi virkning er at du blir veldig tør i skjeften så ha et glass vann parat Lenke til kommentar
Gjest N0rd igjen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 hvis du er løs i magen vil det hjelpe og spise kull.... enten så går du ut i skogen/til peisen og finner deg en kullbit, ellers tar du og kjøper kull piller på apoteket. dette er serriøst kull har masse fiber og hjelper mot løse mager, en bi virkning er at du blir veldig tør i skjeften så ha et glass vann parat var litt trøtt når jeg skrev dette så kom litt mange skrive feil Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Spis poteter MED skallet på. Det gjelder frukter også, spis skallet også. Det er her fiberen ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå