maxmhz Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hallo! Eg er såvidt begynt å sette meg inn i IRC-språket(programeringspråket). Men eg lurer på om noen av dere veit om ei side der det står om dette språket? Venligst før opp! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Vet ikke om jeg burde svare her eller ei, men du kan vel lære deg littegrann ved å lese det som er programmert inn i mIRC-editor. :smile: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2002 Det er det eg har gjort! Men eg har funne om det eg spurte om på http://www.mirc.com eg søkte på "editor" Voilà Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 jeg anbefaler deg å lese hjelp fila til mIRC, og kanskje laste ned scripts og addons fra diverse sider og studere kodene. Alt du trenger å vite står egentlig i mIRC hjelp fila, men det er bedre å se det i praksis. Finner du et dårlig skrevet mIRC script er det ikke noe problem å skjønne hva koden gjør. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Som sagt tidligere: Les hjelp fila til mIRC opp og ned så lærer du deg alt det er å vite, men du trenger selvsagt litt fantasi for å lage praktiske algoritmer. Forresten må du ikke finne på å si IRC når du mener mIRC (IRC scripts/IRC programmerings språk etc), det høres ekstremt newbie ut, spesielt for de som ikke bruker mIRC en gang. (Jeg pleier å henvise folk som spør om hjelp til IRC scripting til diverse c og perl sider på pur f :razz: ) Lenke til kommentar
house Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 noen som har ett spesifikt navn å IRC(script) vi har jo, c php asp java osv osv, men hva kalles så IRCscript?? Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 tydeligvis TCL ifølge denne threaden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=44&replies=12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå