medlem-68510 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg går for tiden VG3 IKT. Et skoleår som er et halvt år forskjøvet i forhold til et vanlig et. Siden russetiden er en feiring for at man er ferdig med skolen, er jeg litt forvirret. Kan jeg og klassen min være russ i år (siden vi skal gå et halvt år etter de andre er ferdige)? Og om vi kan, hvilken farge er vi? Kan hende dette er dumme spørsmål, og at tråden er misplassert. Men dere får bare unnskylde meg. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja da. Vær russ dere. Sortruss isåfall. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hm, jeg trodde IKT var kun VG2 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har IKT som programfagområde. Dette er for VG2 og VG3. Du mener vel IKT som studieretning? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg gikk IKT servicefag forrige år også, og var svartruss da. Men i stedet for å gå to år som lærling, kan man ta ét skoleår for å få fagbrevet (der jeg går nå). Skolesystemet vårt forvirrer meg det også =p Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg stiller nå mer et spørsmålstegn til at du var russ sist skoleår uten å være ferdig. Det går naturligvis fint an, og flere i min egen klasse har valgt det, men meningen blir litt borte. At man kan ta et 3. år på IKT var ukjent for meg, men jeg at det er slik på Data og Elektronikk. Angående russefargen, så vil jeg tro at den tradisjonelt vil være svart, men det er jo som kjent valgfritt. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg stiller nå mer et spørsmålstegn til at du var russ sist skoleår uten å være ferdig. Det går naturligvis fint an, og flere i min egen klasse har valgt det, men meningen blir litt borte. At man kan ta et 3. år på IKT var ukjent for meg, men jeg at det er slik på Data og Elektronikk. Angående russefargen, så vil jeg tro at den tradisjonelt vil være svart, men det er jo som kjent valgfritt. Var jo egentlig ferdig med skolen sist år jeg. Skulle ta lærelingetiden min. Men slik ble det ikke. Når du sier "Data og elektronikk" tenker jeg på et av fagene vi hadde på Elektro. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er riktig nok et fag på VG1 Elektro, men det er samtidig et av linjevalgene etter nevnte VG1. Det burde du jo ærlig talt vite Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Det er riktig nok et fag på VG1 Elektro, men det er samtidig et av linjevalgene etter nevnte VG1. Det burde du jo ærlig talt vite Pft. Leeenge siden jeg gikk Elektro ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå