Gå til innhold

VG3 IKT-elever blir russ?

Anbefalte innlegg

Jeg går for tiden VG3 IKT. Et skoleår som er et halvt år forskjøvet i forhold til et vanlig et. Siden russetiden er en feiring for at man er ferdig med skolen, er jeg litt forvirret. Kan jeg og klassen min være russ i år (siden vi skal gå et halvt år etter de andre er ferdige)? Og om vi kan, hvilken farge er vi?

Kan hende dette er dumme spørsmål, og at tråden er misplassert. Men dere får bare unnskylde meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stiller nå mer et spørsmålstegn til at du var russ sist skoleår uten å være ferdig. Det går naturligvis fint an, og flere i min egen klasse har valgt det, men meningen blir litt borte.

At man kan ta et 3. år på IKT var ukjent for meg, men jeg at det er slik på Data og Elektronikk.

Angående russefargen, så vil jeg tro at den tradisjonelt vil være svart, men det er jo som kjent valgfritt.

Lenke til kommentar
Jeg stiller nå mer et spørsmålstegn til at du var russ sist skoleår uten å være ferdig. Det går naturligvis fint an, og flere i min egen klasse har valgt det, men meningen blir litt borte.

At man kan ta et 3. år på IKT var ukjent for meg, men jeg at det er slik på Data og Elektronikk.

Angående russefargen, så vil jeg tro at den tradisjonelt vil være svart, men det er jo som kjent valgfritt.

Var jo egentlig ferdig med skolen sist år jeg. Skulle ta lærelingetiden min. Men slik ble det ikke.

Når du sier "Data og elektronikk" tenker jeg på et av fagene vi hadde på Elektro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...