Larsenio Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tok dette bildet sammen med en hel rekke andre, idag da jeg var nede på kaia for å hente inn litt inspirasjon til nye, spennende motiver. Syns det var litt moro dette da. EXIF: 1/180 sekund f/4.5 ISO 200 35mm brennvidde Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hehe, morsomt bilde - helt til jeg så det i full verson, ble litt uklart hva betydningen var, men morsomt tenkt Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ikke lett for en utenforstående å skjønne at det er skyggen av en båt... Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Ikke lett selv om du har skjønt det, eller fordi du tror andre ikke skjønner det? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Spør deg selv: Hadde du selv sett hva dette var om du aldri hadde sett dette bildet før? Med mindre det er abstrakte bilder så forventer hvertfall jeg å kunne se hva det er bilde av. Tror nok ideen din kunne fungert rimelig greit om det hadde vært en seilbåt for eks som klart ville vist at det var skyggen av en båt, men dette kunne like gjerne vært kraner eller lignende.. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg forstår dèt, men syns det er litt kostelig at du skjønner det er en båt selv om jeg ikke har skrevet det direkte noen steder. Har bare fremlagt bildet med tittelen jeg bruker på dèt. Bildet ville vært håpløst uten den, det er jeg fullstendig klar over, det er derfor den blir brukt Men takk for ditt engasjement da Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg må si meg enig med chris, men syns ideen var veldig morsom! Tror det hadde blitt bedre om du hadde brukt litt kortere lukkertid, og hatt bedre lys, da hadde skyggen blitt mye klarere, og kontrastene hadde synes mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå