Cleaf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Joda, det magiske nummeret var 6 før det gikk skeis! Jeg har fått ny PC av typen Fujitsu Siemens Amilo Xa 3530 med Windows Vista Home Premium 32 bit på. Men jeg har et MEGET irriterende problem: Explorer.exe og Windows Explorer.exe slutter å virke når jeg enten høyreklikker på Min Datamaskin eller noe som ikke ligger på skrivebordet.. Kan heller ikke kopiere filer, for da slutter den nemlig også å virke. Prøvde å gjenopprette PCen uten hell, har recovery CD's men vil ha det til siste utvei, er det noe annet jeg kan gjøre? P.S. Prøvde RegistryBooster fra Uniblue, systemet ble raskere men problemene var dog der. P.S.S. Fikk PCen på Mandag. (relativt ny) Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det tror jeg må legge seg på topp 10 listen over rare windows problemer:P Men jeg vil anbefale deg å enten sende den inn da, eller installere windows på nytt kanskje =/ Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Nei orker ikke sende inn en 6 dager gammel maskin enda... Jeg skal prøve å få Win7 installert, og funker ikke det så tar jeg recovery CDene fatt... Bare håpte at det var noe en kunne gjøre -...- Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, ville gjort det samme Uansett er det et bedritent 32 biters system som ligger på feil pc Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg fatter ikke hva det jævla 32 bit systemet gjør på et godt kompatibelt system som skal jaggu klare å dra 64 bit med stil... Men neida, ned i gjørma med 32 bit ja.. Mm... *Tar fatt i hagla og roper NÅ SKAL DU DOBLE BITEN DIN VISTA!* ... Neida.. Men blir noe frustrert as:P Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hehe, helt enig Problemet er bare det at selv om alt er kompatibelt oppstår det alltid noe feil, sånn som forrige pc som kræsja når jeg skulle insntallere 64 bits vista fra en 32 biters vista.. Gadd ikke innstallere tilbake, så stakk på Elkjøp og bytta pc Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 xD ... Er kanskje helt borti natta nå, men funker det å bruke windows vista nøkkelen som fulgte med PCen på 64 bit OS? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nop, gjør ikke det, men hvis du vil vite åssen man plutselig har en nøkkel så kan jeg sende deg en pm Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Finner vel en nøkkel i bukta tenker jeg.. Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hehe, er ikke slik det fungerer desverre! Da vil du oppleve en helt unødvendig installasjon som du bare blir irritert over at du gjorde fordi det ikke vil funke i mer enn 30 dager Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Da ble det visst reinstallasjon av Vista 32 bit, det begynte å crashe ved venstre klikk i Windows også... Kan jo være virus men Norman som fulgte med starta aldri.. Skal ta og få tak i AVG tenker jeg... Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sier bare en ting om Norman, det SUGER!!!! Last ned NOD32 i stedet, mye bedre enn AVG:) Selv har jeg alltid vært imot Antivirus programmer, siden du skal være ganske uopplagt hvis du får virus, men så trodde jeg i går at jeg hadde fått et lite virus, så prøvde å scanne pcen, men der var det ikke no Bare enda et bedritent 32 bits system som ikke orker mer Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Vet at norman suger, poenget er at jeg ikke GIDDER å oppgradere foreløpig xD ... Jeg foretrekker da AVG over NOD32 fordi AVG er ganske brukervennlig... Men begynner å nærme seg en norton :/ Vet at norman suger, poenget er at jeg ikke GIDDER å oppgradere foreløpig xD ... Jeg foretrekker da AVG over NOD32 fordi AVG er ganske brukervennlig... Men begynner å nærme seg en norton :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå