Reow Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Helloo, er litt ny innen det med drivere, men jeg har da ett Nvidia GeForce 9300m GS skjermkort på min Acer Aspire 5730zg. Er dette riktig driver? Hvis ikke, kan noen gi meg link til den nyeste drivern til Nvidia GeForce 9300m GS? Takker for svar Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Tror ikke du helt har forstått hva en driver er, men anyways. Hvis du har XP Hvis du har Vista Endret 14. februar 2009 av Chris93 Lenke til kommentar
Reow Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Tror ikke du helt har forstått hva en driver er, men anyways. Hvis du har XP Hvis du har Vista øøø, jeg har skjønt det sånn passe, hvis vi sier at skjermkortet kan sin greie og windows kan sin, men de to forstår ikke hverandre så de må ha en tolker?? Så tolkern blir da driveren? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Hjelp meg! Jeg installerte driveren du ga meg og det var lyddriver. Så nå funker ikke volum hjulet på pc'en lenger. Det er ett sånn egent hjul på siden av pc'en som er veldig praktisk, nå må jeg trykke på volum ikonet nede i høyrehjørne... Er det bare å avinstallere den driveren jeg nettopp installerte? Endret 15. februar 2009 av Reow Lenke til kommentar
Reow Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Helloo, er litt ny innen det med drivere, men jeg har da ett Nvidia GeForce 9300m GS skjermkort på min Acer Aspire 5730zg. Er dette riktig driver? Hvis ikke, kan noen gi meg link til den nyeste drivern til Nvidia GeForce 9300m GS? Takker for svar åååja, jeg glemte å gi link til den drivern jeg trodde var den rette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå