Gå til innhold

yndlings mat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kim du er så stygg du skulle hvert død han skrv ikke det.Han endra posten etter jeg hadde skrivd noen det stod egentlig skal non på TG til i 2004??? :D  :D  :D  

Det skal jeg  :D  :D  :D  

 

 

Slik stod det han er lame! Han tør ikke si det han står for. Når han plutselig får noen nytt inn i hue at det var kanskje litt lame av han.

Han bruker 6 smiles på 2 setniger.Det er lame.  

Synes ikke det er feigt når det egentlig stod Tg greia der så endrer han?

 

Thomasen bare for og si det STFU IDIOT!

Lenke til kommentar
Kim du er så stygg du skulle hvert død han skrv ikke det.Han endra posten etter jeg hadde skrivd noen det stod egentlig skal non på TG til i 2004??? :D  :D  :D  

Det skal jeg  :D  :D  :D  

 

 

Slik stod det han er lame! Han tør ikke si det han står for. Når han plutselig får noen nytt inn i hue at det var kanskje litt lame av han.

Han bruker 6 smiles på 2 setniger.Det er lame.  

Synes ikke det er feigt når det egentlig stod Tg greia der så endrer han?

 

Thomasen bare for og si det STFU IDIOT!

¨

Faen du er så feig du må jo skjønne at du ikke kan endre etter at noen har komentert det.Du er n00b, skulle hvert banna fra hele hw! Har du sett alle meldingene du har levert inn.Over 70% er bare spam. Med hundretusen smilies.Det er LAME.Tenker noen er enig med mg der.Eller?

Lenke til kommentar
Kim du er så stygg du skulle hvert død han skrv ikke det.Han endra posten etter jeg hadde skrivd noen det stod egentlig skal non på TG til i 2004??? :D  :D  :D  

Det skal jeg  :D  :D  :D  

 

 

Slik stod det han er lame! Han tør ikke si det han står for. Når han plutselig får noen nytt inn i hue at det var kanskje litt lame av han.

Han bruker 6 smiles på 2 setniger.Det er lame.  

Synes ikke det er feigt når det egentlig stod Tg greia der så endrer han?

 

Thomasen bare for og si det STFU IDIOT!

¨

skitt du er så feig du må jo skjønne at du ikke kan endre etter at noen har komentert det.Du er n00b, skulle hvert banna fra hele hw! Har du sett alle meldingene du har levert inn.Over 70% er bare spam. Med hundretusen smilies.Det er LAME.Tenker noen er enig med mg der.Eller?

 

Jeg er 100% enig med deg :woot: |DevilBoy| har ingen seriøse innlegg :grumpy: enig at han skulle vært bannet :yes:

Lenke til kommentar
Dimiles endelig en som har forstått greiene her pluss at jeg tror Crispoo // Nectchap og BjaA er enig med meg å.Rart at han ikke er banna.

 

/me har skjønt det :D:woot:

Men seriøst, 100% enig. men /back to topic:

 

Min favoritt-mat er pepperbiff med bernaise og bra stekt pommes-frites. (noe jeg også sa i min "yndlings-mat" thread) :woot:

Lenke til kommentar

Sry men måtte jo inn på et annent team når n00ben endre ting etter andre har skrevet.Jeg måtte ikke drite mg ut.Det handlet jo egentlig ikke om yndligngs mat føsrt det handlet om hvem som skulle på tg i 2004.Men sry skal tilbake til tema,men jeg har jo skrvet min yndlings mat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...