furiousanimal Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei Jeg lurer på hvordan man reinstallerer µtorrent? for når jeg avinstallerer det og installerer det på nytt, så kommer bare alle torrents'a innpå igjen. Vil ha det slik at det reinstallerer og at alt skifter til slik det var første gang jeg lastet det ned visst det er mulig. Hvordan kan jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du må slette .torrent filene, som ligger i en annen undermappe til utorrent. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Du må slette .torrent filene, som ligger i en annen undermappe til utorrent. det kan jeg gjøre, men settings og slikt vil vel ikke bli som før for det vel? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tror det, har ikke prøvd. Men utorrent er ganske portabel og består utgangspunktet av kun utorrent.exe og ingen andre filer. Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg tror det, har ikke prøvd. Men utorrent er ganske portabel og består utgangspunktet av kun utorrent.exe og ingen andre filer. okei, takker for hjelpen men du? bruker du µtorrent selv og har du endret noe på advanced settings eller noe? visst ikke kunne du lagt ut noen bilder av hvordan advanced settings er først når man laster ned µtorrent? for jeg skulle liksom få noen gode advanced settings på down speed, men det ødela bare alt. så lurer på om du kunne gjort det, med mindre du har endret på noe der. skulle gjerne fått tilbake til de gamle settings'a slik det var. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har ikke rørt de instillingene. Står jo ikke endre dem, men har du gjort noe du dumt er det en reset knapp der, hvorfor prøver du ikke den? Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Har ikke rørt de instillingene. Står jo ikke endre dem, men har du gjort noe du dumt er det en reset knapp der, hvorfor prøver du ikke den? for det, den går ikke an å trykke på etter man har endret noe der og lagret det. Den funker bare å bruke visst du endrer noe og samtidig som du er på advanced instillinger så kan man reset det man gjorde der og da. ellers blir de lagret slik man har endret de. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 ok skal skrive ned instillingene jeg har, jeg bruker utorrent versjon 1.81: false 80 600 8500 10 30 128 3 fale 20 false false true 25,110 false false true false 0 true true -1 2097152 true true false true true false true false false 0 true true true false true 1000 true false [tomt] false false 8 [tomt] 0 0 false 6 true 300 true false true true true 1000 1000 true true 15 true false Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå