C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Som dere ser plager jeg dere med en bildeserie i feil rekkefølge igjen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Morsomt! Jeg har nesten nøyaktig det samme bildet, men med annet lys og annen brennvidde. Jeg syns desverre dette blir veldig rotete, mye pga. kompresjonen teleperspektivet gir her. Lyset er heller ikke særlig heldig. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Kult! Hadde vært morsomt å se det bildet. Når var du der? Ja, det er rotete - det var meninga at det skulle være et litt kaotisk preg på bildet for å forsterke de absurde kontrastene mellom elementene i motivet. Men det ble muligens litt for mye, og det kan jo godt hende konseptet ikke fungerer overhodet Lyset er litt kjipt ja. Hadde dessverre ikke nok tid der til å få skutt under bedre forhold. Endret 14. februar 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 den der røde muren bak bilen irriterer meg noe helt for jævlig.. men nice bilde.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg vil gjerne ha den bilen.... (sikkert aldri sett salt før også er de morsomme med store hjul på og diagonal 4wd) Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Tøff lada da. Men dere sier det var et uheldig lys... hvordan da? Det er jo både solskinn og fin himmel. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis du tillater, så kan jeg jo legge ut bildene her - syns ikke de er "kritikkverdige". Jeg var der i slutten av juni på et jobboppdrag. "Svalbardgalleriet" mitt kan sees her: http://anew.smugmug.com/gallery/6756396_8R...431456227_WWniF Larsenio - lyset er jo beinhardt og kaldt. Sånn er det jo gjerne med bilder fra steder hvor man ikke kan komme tilbake til så enkelt - man er prisgitt det som er der og da. Derfor syns jeg ofte det er litt "dårlig gjort" å kommentere lyset på turistbilder, men det er jo ingen vei utenom, spesielt ikke her... Gleder meg uansett til å se resten av "serien" fra Barentsburg. Et forunderlig sted, men det er tragisk å tenke på at barn vokser opp der. Det eneste stedet jeg har vært som var mer deprimerende er Viborg rett etter Sovjetunionens kollaps (og muligens Bucuresti et par år senere...) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Kult, vi tok mange bilder av det samme. Ikke så rart, det er jo en del ekstremt åpenbare motiver rundt omkring der. Takk for kritikk! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg likte det! Bor du på Svalbard eller? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Fint at det falt i smak Bor ikke på Svalbard, nei. Bor i den langt mindre spennende Drammen. Men sånn totalt sett er jeg egentlig glad for det - Svalbard er vakkert og interessant, men noe helt grusomt gufselig. Men jeg skulle virkelig likt å studere der et år eller tre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå