Gå til innhold

BK: Barentsburg V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult! Hadde vært morsomt å se det bildet. Når var du der?

Ja, det er rotete - det var meninga at det skulle være et litt kaotisk preg på bildet for å forsterke de absurde kontrastene mellom elementene i motivet. Men det ble muligens litt for mye, og det kan jo godt hende konseptet ikke fungerer overhodet :)

Lyset er litt kjipt ja. Hadde dessverre ikke nok tid der til å få skutt under bedre forhold.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Hvis du tillater, så kan jeg jo legge ut bildene her - syns ikke de er "kritikkverdige". Jeg var der i slutten av juni på et jobboppdrag.

473664036_nC6Vx-M.jpg

473664066_MUEec-M.jpg

"Svalbardgalleriet" mitt kan sees her: http://anew.smugmug.com/gallery/6756396_8R...431456227_WWniF

Larsenio - lyset er jo beinhardt og kaldt. Sånn er det jo gjerne med bilder fra steder hvor man ikke kan komme tilbake til så enkelt - man er prisgitt det som er der og da. Derfor syns jeg ofte det er litt "dårlig gjort" å kommentere lyset på turistbilder, men det er jo ingen vei utenom, spesielt ikke her... Gleder meg uansett til å se resten av "serien" fra Barentsburg. Et forunderlig sted, men det er tragisk å tenke på at barn vokser opp der. Det eneste stedet jeg har vært som var mer deprimerende er Viborg rett etter Sovjetunionens kollaps (og muligens Bucuresti et par år senere...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...