Glends Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Thermaltake ArmorLCS Da var tiden kommet for å modde Thermaltake kabinette mitt. Det følger med vannkjøling med denne varianten av Armor serien. LCS - Liquid Cooling System. Men blir ikke å bruke noe av dette på grunn av at radiatoren og pumpen står i mitt andre prosjekt. CM690 Dragon som kan sees her Link Ting som kommer til å brukes: - FXC 360mm Xtreme Performance Radiator+ en singel av samme merke. - Laing DDC-PRO Watercool + SILENTstar DDC-PROBOX - Slanger med 1/2"ID - Bitspower BLACK FREEZER 780i - Thermalright HR-09 MOSFET Cooler +++ Hardware: - Intel Core 2 Quad Q95FF00050 - XFX 780i Hovedkort - Corsair Dominator DDR2 8500 - GeForce GTX 295 - Chieftec CFT-1000G-DF ----------- Kommentartråd: TT ArmorLCS Endret 9. mars 2009 av Glends Lenke til kommentar
Glends Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) En liten update for idag. Sjekker hvordan håndtakene tar seg ut. Lamptron Case Handles Kommer til å bytte vinduet med MeshxPanel. Som bildet til høyre viser. Skal også bytte føttene på kabinette til Aluminum Case Feet Har ikke gjort noe idag, men i morgen blir jeg å fixe vifta og mesh panelet til døra. Endret 16. februar 2009 av Glends Lenke til kommentar
Glends Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Update 16.feb For å kutte mesh platen la jeg bare vinduet over og dobbelside teip mellom slik at vinduet ikke skulle røre på seg. så var det bare å sette i gang. Ble ok det der, men treng enda litt fin puss. Har nå fiksa 3 hull til 7cm vifter bak hk. Og holder på å ordne til vifte over hk. Endret 17. februar 2009 av Glends Lenke til kommentar
Glends Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Update 17.feb Vifta passer akkurat. :!: Mm, på grunn av nettingen til vifta går ikke ringen helt inn mot døra. Men det fikse man, så det ska nåk gå bra. Nå er det bare maling som mangler for at døren skal være ferdig. Går for "Nvidia look" så da blir det svart/grønn. Endret 9. mars 2009 av Glends Lenke til kommentar
Glends Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Update 19.feb Igår blei det bare rydding, så gjor ikke noe med pc prosjektet. Her er noen bilder som eg tok idag. Ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
Glends Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Update 23.feb har vært å leita etter lys grønn(eller bare grønn som passer) spraylakk uten noe hell, fant enten mørk eller lys grønn med flour..blabla. har fådt boret hull til usb- og lyd kabel så jeg får lurt de bak HK. Har også boret hull til leds bak HK. Har begynnt å lodde til ledsan bak HK. Slik ble det da leds'an ble fyrt igang. Endret 23. februar 2009 av Glends Lenke til kommentar
Glends Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Update 4.Mars Har nå kjøpt meg Q9550, fikk et tilbud fra MPX.no så takker for det. Har skifta power lyse fra blå til grønnt lys. Pusset også dioden litt for å dempe lys styrken litt. Min 25cm vifte hadde ikke lys, så monterte grønne leds i den. Blei bra det. Boret hull til viftene bak HK. På grunn av jobb så blir det ikke gjort noe mer før om ca 2uke. Endret 10. mars 2009 av Glends Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå