BrilleThor Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har et problem med min Acer Aspire 5610Z, og hvis jeg skal formatere pcen, må jeg først ha lagret systemfilene på en recovery-CD, eller holder det å bruke Windows Anytime Upgrade-platen som fulgte med når jeg kjøpte pcen? Jeg er helt på gjordet når det gjelder formatering, så hjelp av dette mottas med stor takk. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 trykk <Alt>+F10 under oppstart.. (Dvs. under bios skjermen, før windows starter å laste) Da vil du komme til en recovery meny, som reformaterer PCen slik den var når den va ny. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Og da er alle fabrikkinstillingene igjen. Altså drivere osv? Takk for hjelpen Endret 14. februar 2009 av BrilleThor Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Og da er alle fabrikkinstillingene igjen. Altså drivere osv?Takk for hjelpen Ja, PCen blir slik den var da du fikk den, med en clean windows instalasjon, me alle drivera osv.. NB: C: bli slettet, så husk å ta vare på eventuelle viktige ting du he.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå