Megamann Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei, har et par irriterende problemer med Windows utforsker som jeg trenger hjelp til å løse: Det første er hvordan filene og undermappene i mapper sorteres. Jeg vil at de skal sorteres etter dato med de nyeste filene nederst. Problemet her er at utforsker bare ser på det første tallet i datoen, og bryr seg ikke om måneder eller år. Dvs at 20.01.2009 sorteres etter 10.02.2009, og mellom disse kommer 15.12.2008. Sjekk dette bildet. Det andre bildet viser hva som skjer når jeg høyreklikker på toppen av kolonnen for å forandre på hva som skal vises av detaljer. Som dere ser er det bare et par firkanter med haketegn, uten noen form for beskrivelse av hva det er. Trykker jeg på "More..." får jeg det som er til høyre på det bildet. Noen som kan hjelpe meg med en eller begge av disse problemene? Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg ville sjekket innstillingene for språk og nasjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå