solhola Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) syns det er veldig rart at de lager en så dårlig oppfølger av fable. 1eren var veldig lang og nå har de et 2 dagers spill lurer på hvordan 3eren blir. Endret 14. februar 2009 av solhola Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Interessant, men hva er poenget? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg har verken spilt Fable 1 eller 2, så kan egentlig ikke si så mye. Men må bare nevne, at det er utrolig så mye begge spillene ble hypa før launch. Og etter det jeg har hørt, så mener mange at enern faktisk er bedre enn toern. Toern er visst ganske easy mode også....Noe som er en dårlig ting, siden easy mode burde være en vanskelighetsgrad og ikke en standard. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 synes nå 1'eren var kort jeg, har ikke spilt 2'eren enda. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Syntes toeren var veldig fint og langt jeg. Presset vel ut 30-40 timer ut av spillet Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Syntes toeren var veldig fint og langt jeg. Presset vel ut 30-40 timer ut av spillet Etter det jeg har hørt så er vel main questen ganske kort (10 timer elns), men med sidequests etc, blir det som du sier e del timer. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 var alt for enkelt, ble kjedlig rett å slett.. når du ikke kan dø så blir det jo det.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Du kan jo laste ned Knothole island og forlenge spilletiden litt ihvertfall. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 var alt for enkelt, ble kjedlig rett å slett.. når du ikke kan dø så blir det jo det.. kan man ikke dø på 2'eren? kunne vel det på 1'eren? lenge siden jeg har spilt det Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 var alt for enkelt, ble kjedlig rett å slett.. når du ikke kan dø så blir det jo det.. kan man ikke dø på 2'eren? kunne vel det på 1'eren? lenge siden jeg har spilt det man "dør" men blir ressurected igjen der og da, men mister EXP som du har skaffet, med mindre du har ressurection potion, da bruker du den, instedenfor og miste exp. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Fable 2 krever et visst mindset for å få mest ut av det. Hardcore gamere som er ute etter utfordringer, og som bare raser gjennom main-quest vil bli fort ferdig. Det er et tydelig "designers game", og det er ikke meningen å ta ting alt for alvorlig. Bare spill gjennom det og nyt alle de herlige features spillet har å by på. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 syns ikke det hadde så veldig mye features å nyte, men har jo spilt sims før så.. personlig ble jeg skuffet, men det var mest fordi forventingene var for høye.. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er det et poeng i seg selv at et spill skal være så utrolig langt da? Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spillet var morro helt til ungen min (som var baby da jeg dro på et 9år quest) satt fast der krybba hadde stått da jeg kom tilbake. og kona mi var ingensteder å finne. Men spillet var ganske underholdene. Ble bare litt skuff siden man ikke kan bytte klær på kona (det hørtes litt perv ut) ettersom karaktern min er rik som ei gullegg leggene gås, men kona mi ser ut som askepot preprinsekteskap. Ellers er det ganske underholdene totalt sett. Bare noe små buggs som er møkk irriterene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå