galaxee Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 prøver å spille av en film,åpner den og hele filmen er grønn,så kommer dette Winamp3 har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. info om filmen: http://www.home.no/rec/film.html har prøvt 3 spillere og alle stopper trenger eg noe plugin? Lenke til kommentar
Rawkus Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 er det xvid? i så fall må du laste ned xvid codec (www.divx-digest.com) :wink: Bare et lite tips : bruk nyeste winamp 2.x du.... fungerer mye bedre Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 nimo kan være grunnen til grønn film.. om du har det finn en annen codec Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 ffdshow. Pælm Nimo først som sist. Og bruk Gspot til å få opp info om filmen. Windows er ikke noe å stole på. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 får winamp feil når du starter en film? :-? Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 får winamp feil når du starter en film? Jo du kan faktisk spille av film med winamp... selv om jeg er ikke så mye fan av den selv Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 winamp 3 har ikke et problem, den er et selv... Fjern det og bruk powerDVD isteden Lenke til kommentar
sete Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 winamp 3 har ikke et problem, den er et selv... Fjern det og bruk powerDVD isteden Skjønner egentlig hvorfor alle klager over Winamp 3.0, synes at den er helt topp jeg :smile: Winamp 2.X fungerer helt fint på min forrige PC, men Winamp 3.0 fungerer best på min nyeste. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Når jeg skal spille av noe som er video så bruker jeg zoomplayer .. you'll find it here : http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_d..._download.shtml ... I also use winamp , but only for my audiofiles ... I do not think that winamp can rock in also playing video ... they only rock when the play music , only then you can hear the rock ,but you'll need zoomplayer to see it Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 KickF: Avataren din er for stor og den er animert. Jeg foreslår at du fikser det før en moderator ser den. Maksgrensen er 50x50 pixler og 6KiB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå