Clockworktoy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg er totalt avhengig av Cola. Minst en halvliter om dagen, og da sliter jeg om jeg ikke får mer utover kvelden. >_> Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har ikke smakt brus siden søndag *stolt* Drikker mindre brus når jeg har ferie enn når jeg er på skolen. Er for lett å få tak i brus på skolen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sitter å drømmer meg bort. Iskald urge i skyggen etter at du har slått plena i 2 timer. Ahhhh Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sitter å drømmer meg bort. Iskald urge i skyggen etter at du har slått plena i 2 timer. Ahhhh Helt enig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sjeldent jeg drikker brus, så nei. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Drikker brus for det meste i helga, men jeg tolker ikke det som å være avhengig av brus. Ser ikke noe problem med å slutte, det hadde nok gått i noe annen drikke da . Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg skal slutte å drikke brus i ukedagene fra neste uke av Blir litt deilig også, og er litt spent på om jeg vil føle meg bedre etter en stund. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 På min tredje colaboks i kveld. Kos med taco og cola ^__^ Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er avhengig av Coca Cola, må drikke minst 0,5 l hver eneste dag. Går mye penger i det faktisk, så jeg skal prøve å slutte snart ved å gå over til noe som er både sunnere og billigere, f.eks. is-te. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jaaa. Jeg innrømmer det. Jeg er brusavhengig, og jeg vil ha brus NÅ! Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Coca Cola! Nom. Det er nok en ting som det blir drukket litt vel mye av. Og..eh. Det er jo godt? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er avhengig av Coca Cola, må drikke minst 0,5 l hver eneste dag. Går mye penger i det faktisk, så jeg skal prøve å slutte snart ved å gå over til noe som er både sunnere og billigere, f.eks. is-te. Iste inneholder likke mye sukker som brus, sorry å måtte skuffe deg... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er avhengig av Coca Cola, må drikke minst 0,5 l hver eneste dag. Går mye penger i det faktisk, så jeg skal prøve å slutte snart ved å gå over til noe som er både sunnere og billigere, f.eks. is-te. Iste inneholder likke mye sukker som brus, sorry å måtte skuffe deg... Si ikke det. Jeg kjøper istepulver i lightversjon på butikken. Er kjempegodt og helt uten sukker Is-tesaft uten sukker (og uten kalorier) er også veldig god synes jeg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg drikker brus hele uken. Jeg er uten tvil avhengig. Er et mirakel at jeg er tynn forsatt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 I dag er den første dagen min uten brus . Har ei stor mugge vann på kontorpulten. Tror det skal gå greit , men kommer sikkert til å savne brusen senere i uken. Tror jeg skal unne meg en halvliter cola light på lørdagskvelden though Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) *Drikke Urge* NOMM NOMM Endret 2. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lykke til, LC. Idag er min første dag på et nytt prosjekt; ikke noe brus eller godteri på en mnd. Dette klarer vi!! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Lykke til, LC. Idag er min første dag på et nytt prosjekt; ikke noe brus eller godteri på en mnd. Dette klarer vi!! Jeg skal heller ikke spise godteri eller snacks. Jeg skal generellt spise veldig sunnt og trene i 2 mnd . Jeg MÅ klare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå