medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg smakte på typens sukker-cola her en dag. Syntes faktisk ikke det var godt i det heletatt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er bedre. Punktum! Nei, sikker bare meg som er foret og vendt meg til det. Men sukkerfri har en friskere smak. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Men sukkerfri har en friskere smak. Helt klart! Jeg drakk masse sukkerbrus for 4-5 år siden, men slutta på dagen og har aldri savnet det Cola light/zero er så mye bedre Lenke til kommentar
Missen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Her går det kun i Pepsi Max, ca 0,5 l annenhver dag. Synes Cola og Pepsi smaker sukker/for søtt, Og Urge synes jeg ikke noe særlig om Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Her går det kun i Pepsi Max, ca 0,5 l annenhver dag.Synes Cola og Pepsi smaker sukker/for søtt, Og Urge synes jeg ikke noe særlig om Synes Pepsi Max smaker styggt jeg Endret 20. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Missen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Her går det kun i Pepsi Max, ca 0,5 l annenhver dag.Synes Cola og Pepsi smaker sukker/for søtt, Og Urge synes jeg ikke noe særlig om Synes Pepsi Max smaker styggt jeg Haha, er den beste brusen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå missforstå undertegnede. Mente selvklart at vanlig brus med sukker er den beste. Uansett! Pepsi Max er for pingler Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå missforstå undertegnede. Mente selvklart at vanlig brus med sukker er den beste. Uansett! Pepsi Max er for pingler Enig, pepsi max smaker rart og ekkelt Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sukkerfri brus smaker suketter.. Savner det virkelig ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Smaken er som baken regner jeg med. DERE LIKER IKKE PEPSI MAX, JEG LIKER IKKE APPLE!!!!!111ONEONE Bare for å være saklig. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 vanlig cola er best, uten tvil! men man venner seg til pepsi og anna drittbruser veldig kjappt. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg liker Sprite og Urge veldig godt og drikker dette hver helg:) Sukkerfri brus har jeg ikke noe sans for! Dette smaker dritt spør du meg:p Når først helga kommer og jeg skal kose meg med brus/chips så skal det jaggu vere kvalitet og brusen skal nytest! Er vell greit å drikke sukkerfri brus vist du er så avhengig at du drikker det hver dag, selv om det er mange som sier at sukkerfri brus er like usunt/farlig som vanlig brus. Men jeg greier å beherske meg til bare helger:) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 vanlig cola er best, uten tvil! men man venner seg til pepsi og anna drittbruser veldig kjappt. Nei Man venner seg ikke til de. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Men sukkerfri har en friskere smak. Helt klart! Jeg drakk masse sukkerbrus for 4-5 år siden, men slutta på dagen og har aldri savnet det Cola light/zero er så mye bedre Deg om det, jeg syns det smaker så kunstig at halvparten er nok. Coca-Cola på glassflaske for life Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ubuntu cola smaker best Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skal innrømme at den var god i alle fall Men den smakte ikke cola, jeg tenkte mer på gulrøtter da jeg drakk den Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Coca-Cola på glassflaske for life Box er bedre Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Aldri:p Glassflasker slår jo alt. Når du drikker av box får du nesten smaken av selve boxen:p Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Oh yes im addicted Vært det siden jeg var liten. har drukket minimum 0,5 liter brus hver eneste dag Det går mest i Cola. Men også Fanta og Urge. Når jeg går en dag uten, kjenner jeg suget etter en iskald cola. Suget er så kraftig at jeg alltid gir etter å kjøper meg en flaske Rett å slett en del av livet Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sitter å drikker Sprite nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå