CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg bor 10 min fra Svinesund Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg bor 10 min fra Svinesund Huh? Der du bor er vel nærmere enn 10 minutter? Tja, 15 minutter fra Svinesund her, eller kanskje litt mer Begynner å bli et halvt år siden sist antar jeg. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Nja.. Blir nok ein del Cola, ja. Ser det er mange som er kun i helga, men her er det stikk motsatt - det er i helga eg ikkje drikker brus. Er i vel i grunn mest koffein avhengig, og i periodar fungerer kaffi som eit substitutt. EDIT: Det er sjølvsagt vanleg sukker-cocacola det går i. Endret 18. februar 2009 av nercix Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kan ikke leve uten Urge. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 går 1.5L Urge her hver dag.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Tja, har vel aldri vært brusavhengig. Nå for tiden blir det maks en 0.5 liter flaske brus i uken (ofte mindre). Så kan vel ikke akkurat kalles brusavhengig. Men til gjengjeld er brus vanvittig godt når jeg først drikker det. Så jaah. Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er vel heftig avhenging av fanta, idag, 1 vanlig halvlitersflaske, + et sånnt beger du får på resturant, + en 1.5 liters flaske brus vær dag denne uken.. Jeg drikker mye når jeg først drikker brus. Hender jeg ikke engang drikker i helgene.. litt på skolen i midttimen og sånnt da. må jo bare ha bigbyte med fanta! ;D Eller kebab! - med fanta! Ble et langt innlegg.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er jeg den eneste som ikke liker Urge? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er jeg den eneste som ikke liker Urge?Tja, du er vel av mindretall antar jeg. Vet om kun en som ikke liker Urge fra før av. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er jeg den eneste som ikke liker Urge? Jupp. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva skjer med at folk drikker mye brus? Blir det ikke jævlig dyrt til slutt? Jeg drikker kun brus i helgen, kanskje en halvliter til sammen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sannsynligvis ikke... Skjønt, Urge har en veldig søt smak. Den inneholder flust av carbs (karbohydrater, aka sukker), og vel. Den har en litt spesiell smak. Men den er ikke så verst egentlig. Må bare ikke drikke den i for store mengder. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Står alltid en 1,5 liter flaske under bordet i stuen oppe, og tar meg en slurk når jeg vil ha. Æsj, da. Brus, særlig Coca Cola, smaker jævlig i romptemperatur. Jeg går heller frem og tilbake for å få kald brus fra kjøleskapet. Kan ikke anse meg som avhengig, nei. Av og til et glass om dagen (stort sett Pepsi Max) og en del mer i helgene. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Brus avhengig? Nja. Drikker bare utrolig mye brus når det blir kjøpt inn. Er det ikke brus i huset, drikker jeg noe annet Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skjønner heller ikke begeistringa for urge?? aldri hørt om noen som foretrekker urge fremfor cola. jeg er brusavhengi, men begrenser meg til en flaske pepsi max i helgene Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Var. Kom meg ut haha. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg er nok det. Går nok en 1 liter cola per ukedag og muligens det dobbelte i helgen. Har prøvd å slutte/trappe ned som har resultert i dobbelt inntak ved tilbakefall. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Skjønner heller ikke begeistringa for urge?? aldri hørt om noen som foretrekker urge fremfor cola. jeg er brusavhengi, men begrenser meg til en flaske pepsi max i helgene Urge er jo så godt . Og norsk . Men tror det selges en del av det. De fleste jeg ser rundt om kring som drikker brus er som oftest cola eller urge.. Endret 18. februar 2009 av Dav1D Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg er Cola-avhengig. Går ca 1,5 l på jobb og 1,5 senere på dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå