Scrim Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 jeg LEVER på 3l cola om dagen om ikke mer drikker under 3l vann i uka hvist man ser bort fra det som er i colaen 3 liter? Hvor mye veier du? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) 3 liter? Hvor mye veier du? Rett under 80kg Edit: Med en fin "ølmage" (brusmage?) Endret 14. september 2009 av mc_a_person Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg er vel egentlig brusavhengig selv om jeg prøver å kutte ned på drikkinga. Jeg prøver å konvertere til light-brus, men i helgene unner jeg meg ofte helt vanlig brus. Da går det som regel i cola eller dr pepper (min nye favoritt). I Sverige selger de jo ikke Urge, så da må man ty til andre drikker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke noe av sorten. Jeg VAR avhenging en gang tiden, da av Fanta Exotic. Man så meg ikke uten en i handa, no matter what Nå drikker jg nesten ikke brus engang, bare en gang i blant. Nå går det i mineralvann ^^ men typen er avhengig som bare dee av cola... drikke faen ikke annet. Det irriterer meg. Han kan tømme en 1,5l-flaske på under to timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå