Windows8 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg vet hva du prater om, snus og Cola er heller ingen bra kombinasjon. Ene hjørnetanna mi iser som bare F*** bare jeg går ut og puster inn litt frisk luft. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 damn right. 1 flaske 1,5L cola og en boks med snus per dag gjør susen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kjøpte meg nettopp 1,5 L mozell light... sukk Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Mozell? Saft med kullsyre mao. Cola er tingen! Mmm, nyter en 0.5l just nü. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var vel Cola avhengig før, omtrent 1.5l per dag men nå drikker jeg kun vann Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Er avhengig av Cola... drikker ca en halvliter om dagen... Prøver å slutte, men er faen ikke lett... Endret 28. mars 2009 av Deila Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Var CocaColiker, drakk minst 1,5 liter om dagen. Klarte å kutte ut ved å gradvis gå over på te/kaffe for så å drikke nesten bare vann med te innimellom. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 fader jeg har syndet.... JA,jeg er alt for glad i brus. begynt å drikke sjokomelk i stedet da dette er sunnere alternativ. i helger klarer jeg fint 1,5l cola dagen. min rekord er 3x1,5l cola på 1 dag, slå den. 4x1.5l cola på 24 timer. Lan-party, riktignok. En halvliter dagen på ukedager er ikke unormalt.. Da på skolen.. I helgene går det som regel med 2 1,5-litere.. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Her switcher jeg mellom Fanta exotic, cola og Uuuurge 1.5 litere. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 drakk pepsi max igår første gang denne månen. forventa at det skulle smake himmelsk, men gjorde ikke det ass. kanskje jeg skal gi opp brus? it aint all that ! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Vell, det er vell kanskje fordi Pepsi Max er den verste brusen som finnes? Etter min mening ihvertfall. Smaker rett å slett plastikk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pepsi Max er godt det. Men er egentlig Pepsi Max "sunnere" enn Coca Cola? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pepsi Max er godt det. Men er egentlig Pepsi Max "sunnere" enn Coca Cola? Ingen verdens ting som kalles brus er sunt mener jeg. Om det er mindre sukker, eller ikke sukker i det hele tatt er brusen tilsatt tilsetningsstoffer som noen ganger kan være farligere enn vanlig sukker. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, derfor jeg skrev "sunnere". Har hørt noe om at det er et eller annet tilsetningsstoff i Pepsi som ikke er så bra. Nei, blir Bonaqua framover, må få kuttet ut brusen. Har ikke direkte vondt av det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pepsi Max er godt det. Men er egentlig Pepsi Max "sunnere" enn Coca Cola? Ingen verdens ting som kalles brus er sunt mener jeg. Om det er mindre sukker, eller ikke sukker i det hele tatt er brusen tilsatt tilsetningsstoffer som noen ganger kan være farligere enn vanlig sukker. Eneste som er sunt er vann, og til og med det kan man få for mye av; vannforgiftning. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pepsi Max er godt det. Men er egentlig Pepsi Max "sunnere" enn Coca Cola? Ingen verdens ting som kalles brus er sunt mener jeg. Om det er mindre sukker, eller ikke sukker i det hele tatt er brusen tilsatt tilsetningsstoffer som noen ganger kan være farligere enn vanlig sukker. Eneste som er sunt er vann, og til og med det kan man få for mye av; vannforgiftning. Er du keen på å drikke 6 liter vann på et døgn så skal du ikke se bort i fra et det blir litt mye, ja. Men de fleste drikker nok ikke så mye, eller hva? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 for å si det sånn, du må drikke jææævlig mye pepsi max for å legge på deg. mens cola deimot.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Jeg drakk jævlig mye cola før uten noensinne å legge på meg. Eneste som er sunt er vann, og til og med det kan man få for mye av; vannforgiftning. Vannforgiftning er vel 10 liter/timen eller noe slikt? Ikke stor fare akkurat. Endret 29. mars 2009 av Abigor Lenke til kommentar
neadii Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg er glad i Cola, skal ikke se bort i fra det, men jeg har kutta ned veldig etter at jeg begynte å ise i tenna. Drikker mye vann for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå