Sangesland Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 hadde mine "glansdager" frem til jeg var ~21. nå, i en alder av 23 år, drikke jeg totalt 0.5liter i uka. greier meg fint uten brus! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 1.5l Urge + Frysern + 2-3 timer = win. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Siitter med en Cola akkurat nu! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Koffer liker folk Cola ?? Jeg elsker Urge Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Føler jeg er litt småavhengig av brus, ja. På gode dager (for noen år tilbake) kunne jeg drikke 3 1,5L flasker. Det var tider det. Nå går det vel en mellom 2-3L i uka. Med fare for å gjøre meg upopulær, så mener nå jeg at Coca Cola Zero er det beste da Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Koffer liker folk Cola ?? Jeg elsker Urge Da er vi 2 Jeg kjøper en URGE i langfri nesten hver dag, hihi. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 21. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2009 Med fare for å gjøre meg upopulær, så mener nå jeg at Coca Cola Zero er det beste da Nja, vet ikke helt. Er nok på god vei til å bli avhengig. Begynner også å bli farlig mye brus kjøping på skolen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Koffer liker folk Cola ?? Jeg elsker Urge Urge er god, men er nesten som saft. Cola renser kroppen. Lenke til kommentar
Kryp2 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, drikker ikke brus. Holder meg til melk<3 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, drikker ikke brus. Holder meg til melk<3 Drikker melk med fastfood også da eller? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Tror ikke jeg har drikki brus på omtrent en uke nå. Har gått i vann for tia fordi jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle få sunnere matvaner. Er ikke noe problem det egentlig, tenker ikke noe særlig over det Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 nå er det alt for lenge siden jeg har drukke brus.. merker jeg savner det mest når jeg spiser burger, pomfri, lasagne eller pizza. det MÅ liksom til for at måltidet skal være komplett. tror jeg skal begynne å kjøpe urge, er jo tydeligivs et ellr anna i det, hehe Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Nei, drikker ikke brus. Holder meg til melk<3 Drikker melk med fastfood også da eller? akkurat nå sitter jeg med tropisk nektar til tacoen min, kompisen på min side sitter med cola. har forsåvidt ingenting mot et glass cola til litt junkfood. ellers prøver jeg å drikke rent vann hver dag og minimum 1 liter h-melk. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Hvorfor skal du drikke så mye h-melk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Koffer liker folk Cola ?? Jeg elsker Urge Da er vi 2 Jeg kjøper en URGE i langfri nesten hver dag, hihi. Jeg drikker jævlig mye Urge og First Price-brus med appelsinsmak, men ingenting slår en iskald glasscola, anyday! Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg drikker ikke brus. Farris er unntak, men vil egentlig ikke karakterisere det som brus heller. Uansett drikker jeg ikke det heller oftere enn en gang i uka:) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg tror jeg har klart å "kick the habit" de siste ukene. Først begynte jeg å kjøpe halvlitere i stedet for halvannenlitere, og begrenset meg til en flaske hver dag. Så sluttet jeg helt å drikke brus hjemme, og drakk bare når jeg spiste burger el.lign ute. Så begynte jeg å drikke coke zero når jeg drakk ute. I går testet jeg meg selv ved å kjøpe tre flasker brus, og to av dem står igjen i kjøleskapet nå. Ingen "abstinenser", ingen urges. Yes! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Hvorfor skal du drikke så mye h-melk? Kanskje han er tynn og prøver å legge på seg Jeg skal ikke drikke særlig med melk fordi jeg har lavt jerninnhold i blodet, og melk kuker til slik at blodet mitt ikke tar til seg mer jern eller noe i den duren Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2009 Er mest pga tenna jeg vil gi opp Cola, men Cola inneholder også fosforsyre som suger til seg Kalsium fra skjelettet og det er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå