sCuper Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hei, jeg lurer på om det er flere enn meg på dette forumet som er brusavhengige? Skriv om du er det, og i såfall, hvilken brus du er mest ahvhengig av og hvor mye du drikker. Jeg starter: Jeg er brusavhengig og jeg drikker urge, får ikke drikke brus på ukedager, men drikker minst 1,5 liter hver helg. Og det er minst! Endret 14. februar 2009 av sCuper Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synes hvertfall brusen smaker mye bedre om man holder seg. Er herlig å holde seg en hel uke og kan ta en kald slurk når lørdagen kommer. Men jeg har hvertfall 1-2 glass i uken og en 1,5l i helga. Her drikker vi ikke annet enn Pepsi Max. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Var brusavhengig, men det begynte å gå utover tennene mine så slutta omtrent å drikke brus. Eneste gangene jeg drikker brus nå er i helger eller ved "spesielle" annledninger. Høres ut som en eks-alkoholiker men men Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Drikker 1l cola zero på jobben hver dag, og 1,5l pepsi max hjemme, mandag-fredag. Lørdag og søndag går det 3l Pepsi max om dagen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, dessverre. Går mest i Cola (vanlig) og Urge. Flere liter hver dag. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Før September '08 drakk jeg sikkert en liter om dagen og 1,5 liter fredag og lørdag. Nå drikker jeg nesten aldri brus lenger. En sjelden gang i helger. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Unner meg cola på glassflaske i helgene. Eller enda sjeldnere enn det, da smaker det enda bedre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Et glass eller to med Pepsi Max om dagen må til. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) fader jeg har syndet.... JA,jeg er alt for glad i brus. begynt å drikke sjokomelk i stedet da dette er sunnere alternativ. i helger klarer jeg fint 1,5l cola dagen. min rekord er 3x1,5l cola på 1 dag, slå den. Endret 15. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Drikker altfor mye brus. Urge eller Fanta Exotic er mine favoritter. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ingenting er som en kald Urge (eller Cola) Lenke til kommentar
joma92 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 hvor ofte drikker man hvis man er avhengig? Tar meg et par glass i helgene, men ikke i ukedagene. Foretrekker solo/fanta Jeg vil ikke si man er avhengig hvis man drikker halvannen liter i helgene... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Drikker nesten ingenting annet enn cola på boks. Ingenting blir bedre. Drikker ca 4-8 bokser hver helg. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja. Jeg drikker mer enn jeg tror, sikkert bortimot 1.5l om dagen... Lenke til kommentar
someOen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Drikker brus på torsdager, fredager og lørdager. Vanligvis ein halv liter om torsdagen til bandøvelse, eit par glass til middagen og chipsen på fredagen, og så mykje brus eg berre orker om lørdagen. Avhengig? Tja. Drikker forresten stort sett coca cola. Endret 15. februar 2009 av someOen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Drakk cola nesten heletiden før, går også mye nå på skolen også. Men det er enn annen ting som har tatt litt over for brusen gitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 nope. ikke smakt brus på snart 4 år nå Lenke til kommentar
Lompeboks Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg drikker vel ikke noe i uke dagene. men i helgen er det 8x1,5liter cola Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Damn! O_o Det er møe. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Her går det i cola zero, og ja det går en del. Går vel en 3-4,5 liter i helgen, men ingenting i ukene da. Men på den andre siden spiser jeg nesten ikke snop, så colaen er snopet mitt hele helgen. Står alltid en 1,5 liter flaske under bordet i stuen oppe, og tar meg en slurk når jeg vil ha. Men kjenner jeg begynner å bli lei når helgen kommer til en slutt, så på søndagskvelden går det mer vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå