appelsinbrus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Arrhr som jeg hater Vista!!1 one Nuhvel, skulle legge inn en _skikkelig_ driver på maskina til brodern en, Acer 5920G, og nå hakker alt av spill. Har holdt på i mange timer for å få det til å funke, men funker enda ikke. Har latt maskina søke etter driver sjøl, har pekt til mappe der driver ligger, det jeg antar er rett driver pga jeg leste et annet sted at den skulle funke. Har testa driveren til denne Windows-versjonen (32-bit notebook driver), forceware etc, ikkeno som funker. Noen som veit? Jeg er drita lei. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) begynn med å fortelle hvilken laptop det gjelder EDIT: glem det .er litt stressa for øyeblikket. såg du hadde skrevet det Endret 14. februar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Min erfaring er at å få Vista til å bruke en annen driver enn den han foreslår selv er skikkelig vanskelig. Du er nok avhengig av enten å ha en driver lagd for Vista eller et skjermkort som Vista allerede har støtte for. Hakket alle spillene før du la inn din egen driver? Dersom det ikke var tilfellet kan du jo vurdere å reinstallere Vista, for deretter å bare benytte driveren Vista foreslår selv. Eller, dersom du hater Vista så mye, hvorfor ikke gå tilbake til gode gamle Windows XP? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Min erfaring er at å få Vista til å bruke en annen driver enn den han foreslår selv er skikkelig vanskelig. Du er nok avhengig av enten å ha en driver lagd for Vista eller et skjermkort som Vista allerede har støtte for. Hakket alle spillene før du la inn din egen driver? Dersom det ikke var tilfellet kan du jo vurdere å reinstallere Vista, for deretter å bare benytte driveren Vista foreslår selv. Eller, dersom du hater Vista så mye, hvorfor ikke gå tilbake til gode gamle Windows XP? Lite gira på å legge inn skiten på nytt. Lite gira på å legge inn ny Windows i det heletatt, egentlig. HL2 gikk glatt når han fikk maskina, men nå funker ingen ting. Er jo driveren som gjør det, sikkert. Er det ikke noe sted der jeg kan få rulla tilbake alle de gamle driverne da? Det hele starta egentlig med at CS 1.5 hakka noe helt inni gamperæva, så jeg foreslo å legge inn ny driver. 1.5 hakker like mye, det gjør også 1.6 i Steam.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå