anniko Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Nå har jeg bestillt meg en hvit iphone, etter at jeg i flere uker har lurt på om jeg trenger en! Kommer jeg til og forstå alt på itunes når jeg aldri har brukt/prøvet dem?? Ikke har jeg en apple macbook heller Noe gode linker jeg må gå innom før jeg starter iphonen opp?? Hva er første bud? Mod. anm. Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen. Velkommen til forumet Endret 15. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Første bud her er vel å bruke angreretten. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Første bud her er vel å bruke angreretten. agreed. prøvd iphone selv, kan ikke fordra dritten ps. ikke fanboy el noe sånt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det meste som man får fra Apple er så lett å skjønne (kan ikke kommentere på noe annet enn iPhone og iTunes), så noen manual trenger du strengt tatt ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Om du liker den er veldig varierendes fra person til person. jeg synes Iphone ser grei ut, men du kan få bedre telefoner til en mindre pris i tilegg den er den veldig mainstream, så du kan ikke "skryte" av den. Endret 14. februar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 prøv deg på ipod.no, der finnes mye mer info og folk som kan mer om iphone. Lenke til kommentar
anniko Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Åjj Her var det delte meninger om mitt kjøp av iphone Har fortsatt mulighet for å bruke angreretten Er virkelig iphone noe dritt? da tenker jeg ikke på at apple "eier" meg i ett år! Lenke til kommentar
anniko Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Første bud her er vel å bruke angreretten. Er det virkelig så mye dritt med apple? Lenke til kommentar
Berntkr Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Iphone i seg selv er jo veldig enkel å bruke etter litt tid:) Har iphone selv og har ikke tenkt å kvitte meg med den med det første.. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Første bud her er vel å bruke angreretten. Er det virkelig så mye dritt med apple? Jeg kjøper ikke apple-produkter ihvertfall. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 To tråder, av samme bruker, om samme emne er slått sammen. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 da tenker jeg ikke påat apple "eier" meg i ett år! Hvordan eier Apple deg i et år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå