BigJaffa Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er no lei av å krangle med skjermkorte mitt (9800GTX) etter at alt eg har prøvd ikkje virker. Ønsker da eit kort som ikkje fryser i spel, bra yteles og det må ikkje koste skjorta. Eg har sitt litt på Sapphire Radeon HD 4870 X2 , er dette eit bra kort og er det nokon problemer med det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 hva slags psu har du? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Thermaltake Toughpower 750W Er klar over at det korte trekker ein del Endret 15. februar 2009 av BigJaffa Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvordan er resten av systemet ditt da? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Gigabyte GA-EP35C-DS3R Intel Core 2 Duo E8400 2x OCZ DDR2 2GB-Kit (2x1024MB) PC2-6400 SLI-Ready Edition 2x IDE Hardisker 1x SATA Hardisk Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Fungerer nok bra det Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Skal funke bra med det kortet du viser til ja Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Eg har googlet litt rundt på dette korte no og funnet ut ein del ting. Det viser seg at det er ein del som har problemer med at det klikker under spel for ein del. Fant ut og at det er ein del problemer med disse "multi-GPUane". At det er ofte problemer med drivere osv... Men er det nokon som veit om nokon gode skjermkort som ikkje har dumme problemer fra produsent som drivere og andre ting? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Eg har googlet litt rundt på dette korte no og funnet ut ein del ting. Det viser seg at det er ein del som har problemer med at det klikker under spel for ein del. Fant ut og at det er ein del problemer med disse "multi-GPUane". At det er ofte problemer med drivere osv... Men er det nokon som veit om nokon gode skjermkort som ikkje har dumme problemer fra produsent som drivere og andre ting? GTX 285 er et kjempebra valg. Singel GPU og ifølge HardOCP's tester så kan du faktisk kjøre spillene på samme detaljer/oppløsning med GTX 285 som du kan med 4870x2. http://enthusiast.hardocp.com/article.html...W50aHVzaWFzdA== Men ikke kast bort penger på en ferdigklokket versjon. Du kan like godt klokke selv. Kjøp det billigste du finner. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Eg har googlet litt rundt på dette korte no og funnet ut ein del ting. Det viser seg at det er ein del som har problemer med at det klikker under spel for ein del. Fant ut og at det er ein del problemer med disse "multi-GPUane". At det er ofte problemer med drivere osv... Men er det nokon som veit om nokon gode skjermkort som ikkje har dumme problemer fra produsent som drivere og andre ting? GTX 285 er et kjempebra valg. Singel GPU og ifølge HardOCP's tester så kan du faktisk kjøre spillene på samme detaljer/oppløsning med GTX 285 som du kan med 4870x2. http://enthusiast.hardocp.com/article.html...W50aHVzaWFzdA== Men ikke kast bort penger på en ferdigklokket versjon. Du kan like godt klokke selv. Kjøp det billigste du finner. Nokon kjente problemer med den? Eller må eg sette meg ned å google igjen etter problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå