Jikla Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Fikk i dag og monterte Nvidia geforce 285 gtx. har oppdatert til nyeste drivere og directx. Men når jeg starter opp spill, så fryser alt seg og jeg må skru av maskinen. Jeg har også noen gamle skjermkort drivere på pcn (kan dette være feilen?). Wow låser seg i alle fall ved innlognings skjermen, left 4 dead funker ikke + div andre spill. Takker for all hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 man bør helst avinstallere de gsmle driverne før du installerer de nye Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 SÅ slett de gamle. Så reinstaler de nye? Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 er selv litt usikker, men det jeg hadde gjort var å ta system restore tilbake til før du installerte den nye driveren til din nye gpu og så avinstallert/slett de gamle og så installer den nye driveren Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 og hvordan gjør jeg det? Håper jeg slipper å bruke xp cd, for det har jeg ikke. Jeg fikk det instalert på pc sjappa nedi veien her. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 velg start> skriv system restore i søkefeltet (systemgjennoppretting) da kan du huke av for anbefalt tidspunkt eller velge et selv. velg selv og velg et punkt før du installerte den nye driveren Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 avinstaler den driveren du har inne nå. bruk driversweeper til å slette rester av den gammle fra nvidia eventuelt ati om du hadde dette før så legg den nye driveren inn på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå