Niqābninja Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg syns det er fint med litt alene-sex innimellom, jeg. Uavhengig av om jeg har en fast parter eller ikke. Men jeg onanerte veldig mye mer før jeg blei seksuelt aktiv med andre mennesker enn jeg gjør nå for tia. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gutter driver ikke med sånt på alenetid når de er i forhold Det har jeg hørt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg regner med at 90% av alle jenter på 15-16 har fingret/bedriver fingring, om en jente ser søt og uskyldig ut forandrer ikke det oppfattelsen min:P Pleier ikke oppfattelsen da å gå en anelse oppover? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gutter driver ikke med sånt på alenetid når de er i forhold Det har jeg hørt. Noen gjør det, andre ikke? Det er jo dem som ikke tilfredsstilles helt av vanlig sex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det å onanere trenger da stregt tatt ikke ha noe med om man blir tilfredsstilt av partneren sin eller ikke. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jenter snakker aldri om sånn virker det som LIES! men som førstemann nevnte er det nok individuelt.. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jenter snakker aldri om sånn virker det som LIES! men som førstemann nevnte er det nok individuelt.. Tja, jeg har et par veninner jeg kan snakke med hva som helst om og det innebefatter onanering. (noe vi egentlig snakker om ganske ofte XD) Men jeg har også like gode veninner som det ikke passer seg å snakke med slikt om, folk er forskjellige. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 nettop... men vil med andre ord ikke si at jenter aldri snakker om slikt.. er som og si at gutter i går i rosa.. nok en gang er jo det individuelt Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Er vel ikke uten grunn at gutta sier "Runke å legge seg" Som i sove. that is Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Onanering og sex er visst veldig bra for huden. det syns jeg høres drøyt ut... o_O men så er jeg vel "i den alderen" hvor alt om sex og sånn er morro da... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Onanering og sex er visst veldig bra for huden. det syns jeg høres drøyt ut... o_O men så er jeg vel "i den alderen" hvor alt om sex og sånn er morro da... Repeterer meg selv: Når du har sex eller onanerer så skiller kroppen ut stoffer som er bra for huden. Bl.a. hormonet Estrodiol. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Repeterer meg selv: Når du har sex eller onanerer så skiller kroppen ut stoffer som er bra for huden. Bl.a. hormonet Estrodiol. Det skal jeg si til hun sure i klassen med alle kvisene. Takker for tipset Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Repeterer meg selv: Når du har sex eller onanerer så skiller kroppen ut stoffer som er bra for huden. Bl.a. hormonet Estrodiol. Det skal jeg si til hun sure i klassen med alle kvisene. Takker for tipset haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Repeterer meg selv: Når du har sex eller onanerer så skiller kroppen ut stoffer som er bra for huden. Bl.a. hormonet Estrodiol. Det skal jeg si til hun sure i klassen med alle kvisene. Takker for tipset Haha, hun får seg vel ikke noe pga. alle kvisene heller da. Litt sånn "ond sirkel" opplegg Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gutter driver ikke med sånt på alenetid når de er i forhold Det har jeg hørt. Kommer ann på om man må "vente te fræddan" det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er vel ikke uten grunn at gutta sier "Runke å legge seg" Som i sove. that is Og herlig er det også, føler jeg sover mye bedre etter en kjapp håndjager. Men så igjen, jeg føler mer mer våken etter å ha tatt en før jeg skal opp også Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, det er disgusting!Lukta av fingrene etterpå går ikke vekk med femten kilo såpe! Du vet, om det lukter vondt så kan det godt være pga sopp! Veldig mange kvinner som sliter med dette uten at man vet det. Og om du kjenner lukta gjett om sex partneren din kommer til å gjøre det! Kan være lurt å få sjekket det opp (noen får dette pga for hyppig vask nedentil, mens andre pga dårlig renhold eller feil såpe). Lenke til kommentar
Penthaligon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) - Endret 15. mars 2015 av Penthaligon Lenke til kommentar
kråkemåke Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) .. Endret 11. mai 2010 av kråkemåke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg