Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om jenter og fingring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd fingring en gang, tror jeg.

Motbydelig.

Seriøst?

Ja, det er disgusting!

Lukta av fingrene etterpå går ikke vekk med femten kilo såpe! :hrm:

 

HAHAHAHAHA lol...

 

lukta KAN (og jeg sier KAN) komme av dårlig hygiene da :/

Tviler jeg helt og hellig på.

Jeg har veldig bra hygiene :)

Men man kan ikke akkurat henge en Wunderbaum der nede, heller "/

Lenke til kommentar
Ja, det er disgusting!

Lukta av fingrene etterpå går ikke vekk med femten kilo såpe! :hrm:

Feil hull

HAHAHA, den var god x')

Er nok sikker på at det var fronten jeg kjørte Jeepen inn i :p

 

Det lukter jo ikke vondt da : p men er sant at det er vanskelig å få den vekk! parfyrmert såpe er tingen ;)

mange jenter som onanerer uten at dem kaller det fingring og

Lenke til kommentar
De jentene som føler at å stikke fingeren opp dit er bedre enn en dildo eller vanlig sex,

får synes det :)

Tja, nå er det ikke så veldig mange som stikker den oppi da. Som go1den3ye er inne på så er det mer normalt for jenter å jobbe med klitoris, anbefaler deg glidemiddel og klitten så slipper du lukta fra fingrene

 

å berøre utenfor / klitoris-stimuli = Onanere. Og å bruke finger i skjeden = Fingring.

Berøre utenfor = fingring

Berøre utenfor = onani

Og å bruke finger i skjeden = fingring

Og å bruke finger i skjeden = onani

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Måtte bare svare på dette her. Jeg er jente, og synes ikke det er noe galt i å innrømme at jeg gjør det. I perioder mye, andre ganger ikke så ofte. Kommer litt an på hvor i syklusen jeg er tror jeg.

 

Hva er poenget med å IKKE gjøre det? Hallo, det er jo helt ufarlig, enkelt, og føles godt. Har kjæreste, synes det er digg når han tar på meg der også jeg. :blush:

 

Oppdaget vel egentlig fingring/onanering (vet ikke hva dere kom frem til at var det riktige ordet) når jeg var ganske ung (barneskolen?). Vel, har ikke sluttet. Og selv om sex er mye bedre, så er det greit å kunne tilfredsstille seg selv kjapt på egenhånd også. ;)

 

Og lukten?! Har aldri hatt problemer med at fingrene begynner å lukte vondt etterpå. Selvfølgelig vasker jeg de etterpå, men de lukter ikke vondt.

 

Må bare legge til at jeg ofte stemples som en søt og ordentlig jente, så det synes ikke utenpå om noen skulle driste seg til å prøve. :innocent:

 

Anbefales!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...