Rudde Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det så utrolig at noen ikke har gjort det? Nei, nå stanser jeg floden av personlige opplysninger for denne gang. Du selger tafsing på TG for 20 kr.. ja det er ganske utrolig.. At du sa? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13110859 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det kan jeg bare ikke ta seriøst. Men jeg hadde nok likevel prøvd å betale deg 20kr Martine, for å se hva som skjer Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haha å wow... er vi der allerede? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har perioder der jeg er litt avhengig, det kommer an på hvor i syklusen jeg er virker det som. Synes det er et koslig tidsfordriv også da Lenke til kommentar
Gjest 19 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Alle sier "herregud, aldri gjort det?", jeg tenker mer at det må være utrolig dumt å gå glipp av det. Følelsen av å ligge kåt er jo det beste som er spør du meg? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men seriøst. Dere som sier dere ALDRI har gjort det, har dere aldri vært så nysgjerrige at dere har prøvd? Ikke litt en gang? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men seriøst. Dere som sier dere ALDRI har gjort det, har dere aldri vært så nysgjerrige at dere har prøvd? Ikke litt en gang? Det faller deg helt naturlig inn å gjøre det? Lenke til kommentar
Capria Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes bare det høres underlig ut å aldri ha vært nysgjerrig på sin egen kropp og hva den kan.. vel, gjøre. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes bare det høres underlig ut å aldri ha vært nysgjerrig på sin egen kropp og hva den kan.. vel, gjøre. Hvorfor skulle alle gutter syns det er naturlig, noen jenter og resten av jentene brånekter? xP Lenke til kommentar
Capria Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg synes bare det høres underlig ut å aldri ha vært nysgjerrig på sin egen kropp og hva den kan.. vel, gjøre. Hvorfor skulle alle gutter syns det er naturlig, noen jenter og resten av jentene brånekter? xP At hæ? Hva skulle du frem til? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 OT om tafsing er fjernet fra tråden. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor skulle alle gutter syns det er naturlig, noen jenter og resten av jentene brånekter? xP 1. Fordi det er flertallet gutter her 2. Fordi jenter ikke er like åpne om onani som gutter 2. Fordi jenter gjennomsnittelig begynner med onani i en eldre alder enn gutter Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 litt spes viss de begynner med onani i eldre alder siden de ofte kommer i pubertet og hele den greia FØR gutta.. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Onanering og sex er visst veldig bra for huden. fortutsatt at du runker til du kommer, for så å smøre din egen sperm over deg selv (eller andre om det er ønskelig) og la det størkne/krystallisere......... (edit: onaneringsdelen that is) joda, de fleste jenter onanerer/fingrer. heller mer sannsynlig at de ikke gidder å svare en kåt/nysgjerrig 16-17åring på et forum om det er normalt/avhengighetsskapende eller ikke Endret 23. februar 2009 av pwned Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Onanering og sex er visst veldig bra for huden. fortutsatt at du runker til du kommer, for så å smøre din egen sperm over deg selv (eller andre om det er ønskelig) og la det størkne/krystallisere......... (edit: onaneringsdelen that is) Dust... Jeg snakker om at når du har sex eller onanerer så skiller kroppen ut stoffer som er bra for huden. Bl.a. hormonet Estrodiol. Endret 23. februar 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Onanering og sex er visst veldig bra for huden. fortutsatt at du runker til du kommer, for så å smøre din egen sperm over deg selv (eller andre om det er ønskelig) og la det størkne/krystallisere......... (edit: onaneringsdelen that is) Dust... Jeg snakker om at når du har sex eller onanerer så skiller kroppen ut et stoff som er bra for huden. kan ikke huske å ha hørt om andre stoffer enn svette som kroppen skiller ut under slike aktiviteter... (som har med huden å gjøre) care to xplain? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 kan ikke huske å ha hørt om andre stoffer enn svette som kroppen skiller ut under slike aktiviteter... (som har med huden å gjøre) care to xplain? Gjelder ihvertfall kvinner Når kvinner har sex, produserer de østrogen. Østrogen er bra for huden og gjør håret blankt og skinnende. Rene skjønnhetssalongen. Og helt gratis Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) La til en edit i forrige side, men kan gjerne ta det her. F.eks. hormonet Estradiol som er et sexhormon skilles ut i kroppen hos kvinner (finnes også hos menn). Endret 23. februar 2009 av midnight_walker Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har prøvd fingring en gang, tror jeg. Motbydelig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har prøvd fingring en gang, tror jeg.Motbydelig. Seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg