Gå til innhold

Nettbutikk som selger tv-serier?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Som overskriften sier, noen som vet om noen gode nettbutikker som har et bra utvalg av sesonger av tv-serier?

Takker så mye for svar :thumbup:

Jeg har kjøpt tv-sesonger fra www.cdon.no.

Jeg er hvertfall veldig fornøyd med dem, og du kan betale innen 14 dager. Du får det også ganske raskt sendt hjem til deg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen som har noen forslag til noen gode serier jeg kan kjøpe?

24 og dexter er verdt hver og en krone hvertfall :)

De 4 første sesongene av One Tree Hill er også verdt kjøpet.

Ja dexter er en utrolig bra serie. Men er ikke så begeistret for 24 og one tree hill...

Noen som har sett "Life" og "the 4400"?

Lenke til kommentar
Tusen takk for gode forslag.

Er det noen som har noen forslag til noen gode serier jeg kan kjøpe?

CSI New York hvis du liker den type serier (sesonger)

eller du har sånn som Sex and The City eller Frustrerte Fruer.. :) Kommer jo litt ann på kjønn osv da.

Friends, Kongen av queens og Two and a half men også er jo bra serier som er populære :p

Endret av t0njee
Lenke til kommentar
Ja dexter er en utrolig bra serie. Men er ikke så begeistret for 24 og one tree hill...

"Life" har jeg ikke sett. Har heller ikke sett alt av "The 4400", men det jeg så var aldri mer enn en helt grei serie.

Du bør kanskje gi flere eksempler på serier du liker, for å få bedre forslag.

Lenke til kommentar

"Life" har jeg ikke sett. Har heller ikke sett alt av "The 4400", men det jeg så var aldri mer enn en helt grei serie.

Du bør kanskje gi flere eksempler på serier du liker, for å få bedre forslag.

Jeg har virkelig sansen for Heroes, Chuck, Dexter og Entourage, har sett alt som har kommet ut av de seriene. Er egentlig ganske åpen for det meste. Ser det en som har anbefalt The wire, og det er en serie som interessant ut.

Lenke til kommentar

Serier? Enkelt.

Oz - foregår hovedsaklig i et eksperimentelt område av et fengsel kalt Emerald City. Fangene deler oppholdsrom, gym, kjøkken, bibliotek og så videre og lever forsåvidt et meget bra liv. Selvsagt ikke helt uten problemer da det tross alt er et toppsikkerhetsfengsel. Det ble bare seks sesonger (sesong fire er dobbel så langt som de andre av en eller annen grunn), men det er helt klart verdt å se hele veien. Vær forberedt på vold og nakenhet (mest mannlig nakenhet, naturligvis.)

Firefly - Sci-fi laget som vestern. Ble dessverre bare en sesong, men historien ble avsluttet med en film (Serentiy). Samme som lagde Buffy og Angel.

Farscape - Sci-fi, og om mulig hakket bedre enn Firefly.

Point Pleasant - Småbyen Point Plesant rammes av en storm, og en tenåringsjente blir funnet drivende livløs i vannet. Når hun våkner husker hun svært lite og får bo hos en snill familie som har mistet den ene datteren sin. Alt har det hyggelig og stortrives - helt til ting begynner å skje rundt den nye jenta. Kanskje hun ikke er helt som hun sier... Ble dessverre bare en sesong av denne også, men på den annen side gjorde det at de fikk en avslutning. Svært undervurdert serie. Tar en stund før den kommer skikkelig i gang, men liker du overnaturlige ting er den absolutt verdt å se.

Dead Zone - Basert på boen av Stephen King. Johnny Smith er nyforlovet og har det svært så bra da han havner i en bilulykke og ender opp i koma. Han våkner etter seks år, og alt er forandret. Kjæresten er gift med en annen person og har en sønn på seks år... Johnny selv tar borti en sykepleier og "ser" en jente i et brennende hus. Han klarer å overtale sykepleieren til å undersøke, og det viser seg at datteren hennes var alene hjemme da huset tok fyr... Etter femte sesong ble hele settet flyttet til Canada, og svært få av de originale folkene var fortsatt med. Det merkes helt tydelig på handlingen og historiene, men frem til da var det en av de beste seriene jeg har sett. Cliffhangerene var ganske kjedelige (bortsett fra den første), men resten av serien er så bra at det ikke gjør noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...