Wiktory Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er stjerneskudd betraktet som fyrverkeri og kun og få tak i til nyttårsaften, eller kan dette kjøpes året rundt? Har tenkt til å bruke det til kreativ opplysning. Bor i Trondheim, noen som har noen tips til hvor jeg kan skaffe, jo større jo bedre. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nytter ikke å kjøpe no ræl når du kan lage selv. http://www.thscience.no/eksperimenter/stjerneskudd.php Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Godt tips, takk, men er litt mye stress, hehe, vil helst kjøpe noen ferdige noen. Har verken utstyr eller plass til og lage noe sånt Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 jaja, hvis du er en sånn lat en, så kan du kjøpe no drit nå utenfor sesongen. Jeg var at både Europris og Clas selger no shit fra tid til annen. På clas heter det imdlertid noe annet. Husker ikke hva. Spør en luring på butikken. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvorfor ikke bare kjøre deg en tur over grensen? Der selges sånn ting året rundt såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Har ikke bil, og synes det er litt på kanten og ta firmabilen ut av landet, hehe Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Da ringer du torleifs bussreiser... De har "gratis" busstur til storlien om du handler for mer enn 150kr(?) på konsumen.... Så får du treffe så mange koslige pensjonister på samme turen vettu... hehe Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Kult tilbud, og den bussen gikk jo hver dag. Takk for tipset, kan jo brukes til mer en handle stjerneskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå