Nakmus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Oh noooooes! http://www.ekanal.no/slutten.html Var så mye jeg ikke fikk sett.. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Uff da Endret 14. februar 2009 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 R.I.P. kjære venn Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 *Ser ut vinduet* Fy faen til lighting engine! Og for noen høyoppløste teksturer! Men bumpmappingen er den heftigste jeg har sett.... Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 NEEEEEEEEEI! Men da er det vel bare å gå ut, eller hva? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Vi ses når web 2.0 er klart. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 NEEEEEEEEEI!Men da er det vel bare å gå ut, eller hva? Og gjøre hva? =/ Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 *Ser ut vinduet* Fy faen til lighting engine! Og for noen høyoppløste teksturer! Men bumpmappingen er den heftigste jeg har sett.... Hahahaha, ler så jeg holder på og dø! NEEEEEEEEEI!Men da er det vel bare å gå ut, eller hva? Og gjøre hva? =/ Forslag til hva du kan gjøre ute:Gå en tur. Dvs. bruke beina til å bevege seg rundt i terrenget. Også kalt spasere. Jogge litt. Dvs. å bruke beina, og bevege seg rundt i terrenget raskere enn når en går. Hvis du jogger fort kalles det for å løpe. Sykle rundt og se på den fantastiske naturen i ekte 3D! Stopp sykkelen av og til og kjenn på trærne og steinene. Dersom det er varmt i vannet der du bor, kan du ta en svømmetur. Dette bør du derimot ikke gjøre dersom du ikke kan svømme. Da kan du heller gjøre noe som heter bade. Besøke noen du kjenner. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 *Ser ut vinduet* Fy faen til lighting engine! Og for noen høyoppløste teksturer! Men bumpmappingen er den heftigste jeg har sett.... Tøh. bumpmapping er sååå 2006 assa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå