Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Så du har altså et ønske om et åpent forhold, og han ikke? Det er en STOR sak som må gjøres noe med. For hvis du fremdeles er keen på et åpent forhold hvor du får mulighet til å ligge med andre, mens han bare vil ha deg, da har dere en stor forskjell mellom dere. Grunnen til at jeg spurte om dette var ikke for at jeg ønsket det selv, men fordi jeg ville finne ut hva han ville... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Da må du finne ut av om du kunne tenke deg å aldri være utro igjen. Utroskap er som mange andre sier her, et valg. Hvis du ikke klarer å holde deg på matta, spesielt nå som han har sagt at han ikke er intressert i noe åpent forhold, og at han har forandret seg, så bør dere avslutte dette forholdet for da fortjener han bedre. Og ja, jeg har opplevd utroskap i et lengere forhold. Jeg tilga første gangen. Og jeg tilga andre gangen, dum som jeg var.. Nå har jeg totalt nulltoleranse for utroskap og ser på det som en av de værste tingene man kan gjøre mot en person og vet selv hvor mye det kan ødelegge. Jeg sliter fortsatt med noen av ettervirkningene selv om dette er 6-7 år siden det smalt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har ikke tenkt å være utro igjen, men jeg har vanskelig for å stole på meg selv. Men jeg elsker samboeren min og det er ingen andre jeg vil være i et forhold med. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har ikke tenkt å være utro igjen, men jeg har vanskelig for å stole på meg selv. Men jeg elsker samboeren min og det er ingen andre jeg vil være i et forhold med. Viss du vil gjøre det lettere må du stole på deg selv, sett din egen grense som du ikke skal krysse for enhver pris. tenk at du har klart det før. eller bruk veldig enkelt "VISS du er utro igjenn mister du han" da har du ditt eget ultimatum som bør være nok til at du klarer å holde deg på matta. Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skal prøve rådet ditt å sette meg selv et ultimatium. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Skal prøve rådet ditt å sette meg selv et ultimatium. good girl Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva har vært fellesnevner de gangene du har vært utro? Kåtskap, alkohol? Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva har vært fellesnevner de gangene du har vært utro? Kåtskap, alkohol? Ja begge deler. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjenner til den der med at alkohol fører til kåtskap. Men om jeg må holde meg unna jenter så drikker jeg ikke så mye. Hvis det er det som må til for at du skal være trofast, så drikk mindre. Man må gjerne ofre noe for å vinne noe. Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja du har nok rett der, skal ta det til etteretning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå