Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Om dette er frekt av meg eller ikke, blir opp til deg å vurdere. Men, jeg synes det er idiotisk å sitte å nesten synes synd på seg selv på grunn av at du har vært utro. Han var utro en gang, og du husker selv hvordan det gikk utover deg, hvordan du følte deg osv. Dermed er du utro 3-4 ganger etterpå? Det er vel hevn, pluss litt til. Elsker du ham? Hvis du gjør det, hvorfor vil du da såre han så mye ved å være utro? Sannheten kommer altid frem, husk det ! Og, prøv å se det hele fra et annen perspektiv. Hva ville du gjort hvis han var utro flere ganger mot deg? Gjort det slutt veldig trolig. Tenk litt på den min lille venn Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det virker jo ikkje som om du er ute etter å få nokon eigentleg løysing på dette. Det eg har sett hittil er at du kun ønsker bekreftelse på at ikkje alt er din feil. (som feks at du svarte takk til Brutal_mann). Må seie meg einig med mange andre i denne tråden at når du sjølv kjente kor vondt det var når han var utro mot deg. så skjønner eg ikkje korleis du kan ha vore utro med 3 forskjellige menn. Og det at du ønsker å "ta igjen" er ikkje akkurat teikn på eit godt forhold. Det eg kan sei etter 10 års ekteskap er at eg tviler sterkt på at du elsker personen om du kan gjere noko sånt mot han. Og om den einaste tingen som er riktig å gjere er å fortelle han om dette, så får det vere opp til han kva han vil gjere vidare. Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det virker jo ikkje som om du er ute etter å få nokon eigentleg løysing på dette.Det eg har sett hittil er at du kun ønsker bekreftelse på at ikkje alt er din feil. (som feks at du svarte takk til Brutal_mann). Må seie meg einig med mange andre i denne tråden at når du sjølv kjente kor vondt det var når han var utro mot deg. så skjønner eg ikkje korleis du kan ha vore utro med 3 forskjellige menn. Og det at du ønsker å "ta igjen" er ikkje akkurat teikn på eit godt forhold. Det eg kan sei etter 10 års ekteskap er at eg tviler sterkt på at du elsker personen om du kan gjere noko sånt mot han. Og om den einaste tingen som er riktig å gjere er å fortelle han om dette, så får det vere opp til han kva han vil gjere vidare. Jeg står for det jeg har gjort. Men du sikkert rett i at det ikke er et godt forhold. Men ingen forhold er vel perfekte? Man bare tror det helt til man får slengt dritten i trynet. Jeg er ikke ute etter å få bekreftet at det ikke er min feil. Jeg er fult klar over at det hele er min feil. Det jeg er ute etter er å finne ut hvorfor jeg gjør det som jeg gjør. Jeg tror ikke jeg er den eneste i verden som har vært utro. Da hadde vel ikke disse forumene vært her. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei. Jeg er en gift mann, men kona er på ferie med ungene i 2 månder. Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hei.Jeg er en gift mann, men kona er på ferie med ungene i 2 månder. Å hva mente du med det? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg mener du fortjener et par slag i trynet. 3 gifte menn?! Hvis du har respekt for samboeren din, bør du slå opp med ham. Med mindre ting ordner seg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det virker jo ikkje som om du er ute etter å få nokon eigentleg løysing på dette.Det eg har sett hittil er at du kun ønsker bekreftelse på at ikkje alt er din feil. (som feks at du svarte takk til Brutal_mann). Må seie meg einig med mange andre i denne tråden at når du sjølv kjente kor vondt det var når han var utro mot deg. så skjønner eg ikkje korleis du kan ha vore utro med 3 forskjellige menn. Og det at du ønsker å "ta igjen" er ikkje akkurat teikn på eit godt forhold. Det eg kan sei etter 10 års ekteskap er at eg tviler sterkt på at du elsker personen om du kan gjere noko sånt mot han. Og om den einaste tingen som er riktig å gjere er å fortelle han om dette, så får det vere opp til han kva han vil gjere vidare. Jeg står for det jeg har gjort. Men du sikkert rett i at det ikke er et godt forhold. Men ingen forhold er vel perfekte? Man bare tror det helt til man får slengt dritten i trynet. Jeg er ikke ute etter å få bekreftet at det ikke er min feil. Jeg er fult klar over at det hele er min feil. Det jeg er ute etter er å finne ut hvorfor jeg gjør det som jeg gjør. Jeg tror ikke jeg er den eneste i verden som har vært utro. Da hadde vel ikke disse forumene vært her. Nei, ingen forhold er perfekte, men ditt er jo så langt ifra perfekt at det ikke skulle vært et forhold. Personer som ikke kan holde seg til en partner skal enten være single, eller være i åpne forhold. Så sterk egoisme som jeg ser her hører ikke hjemme i forhold. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg mener du fortjener et par slag i trynet. 3 gifte menn?! Hvis du har respekt for samboeren din, bør du slå opp med ham. Med mindre ting ordner seg. Har du noe enda mindre konstruktivt å komme med? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det virker jo ikkje som om du er ute etter å få nokon eigentleg løysing på dette.Det eg har sett hittil er at du kun ønsker bekreftelse på at ikkje alt er din feil. (som feks at du svarte takk til Brutal_mann). Må seie meg einig med mange andre i denne tråden at når du sjølv kjente kor vondt det var når han var utro mot deg. så skjønner eg ikkje korleis du kan ha vore utro med 3 forskjellige menn. Og det at du ønsker å "ta igjen" er ikkje akkurat teikn på eit godt forhold. Det eg kan sei etter 10 års ekteskap er at eg tviler sterkt på at du elsker personen om du kan gjere noko sånt mot han. Og om den einaste tingen som er riktig å gjere er å fortelle han om dette, så får det vere opp til han kva han vil gjere vidare. Takk for et snevert syn på kjærlighet og verden forøvrig! At en har et veldig dårlig selvbilde og ikke elsker seg selv er som regel en større årsak til utroskap enn at an ikke elsker sin partner. Er igjen "imponert" over hvordan folk ikke ser tråen i dette tilfellt. 1. Har hatt et tidligere liv med utroskap. 2. Utroskapen tok slutt etter å ha møtt nåværende kjæreste. 3. Nåværende kjæreste var utro. 4. TS falt tilbake til gamle synder med utroskap. Til alle som fordømmer utroskap så feiende enkelt og flott. Kom tilbake når dere har 50 år på ræva, voksne unger og barnebarn. (Eventuelle kristenelitister kan bare holde kjeft, da sannheten ikke ligger for dem. Appeltun-Sele comes to mind...) At TS bør ta en prat med sin kjære er hevet over enhver tvil, men at hun skal fortelle om utroskapen er mest sannsynlig tidenes dårligste ide. Det er INGENTING på det nåværende tidspunkt som tyder på at det vil hjelpe forholdet. Samtale med partner og egne timer til psykolog er det smarteste. Eventuelt kan en vurdere, på sikt, samlivsterapi. En skal heller ikke utelukke å leve i et åpent forhold en stund. eventuelt ha partnerbytte o.l. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jo men HVORFOR er hun utro hele tida da? Jeg tviler på at det finnes gener som sier til kroppen at nå må du ha sex med forskjellige mennesker. Det finnes jo nymfomani, men da trenger det fremdeles ikke være sex med flere forskjellige personer. Kanskje hun burde leve i et mer åpent forhold, der partnerbytte og slikt er helt OK. Men da må jo det være avklart med kjæresten! Hun har vært notorisk utro, det endte da hun fikk seg en kjæreste, men etter et utroskap fra hans side er hun nå på utroskapens lange landevei igjen. Og når hun selv visste hvor mye det såret henne da HAN var utro, burde hun så absolutt ikke ha vært utro mot han igjen. Ihvertfall ikke flere ganger. Og når hun VET hvor sårende og ødeleggende det er mot han, så burde hun vite bedre. Hun har et problem. Lenke til kommentar
A-dog Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 mennesker er seksuelle dyr og jeg mener det er helt feil å stride imot naturen ved å leve i monogami. Jeg er veldig for å ha en kvinne som en stabil sidepartner hvor du kan bygge familie, men med et åpent forhold. Dette krever mye fra begge parter og mye kommunikasjon. Så hvis jeg var deg ville jeg lagt fram hvordan han stiller seg til et mer åpent forhold? Og hvis du selv kan takle at han er utro og han takler at du er det så kan mye av problemet ditt bli løst. Men vær veldig klar på hvilke regler dere ønsker å ha. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 han var utro først så du skulle "ta igjenn" - Er du 12 eller? sånn fungerer ikke det voksne liv jeg er ganske sikker på at du ikke hadde vært utro viss du virkerlig elsket han så høyt som du erklærer, her ser det mere ut som du er glad i han, men mere som en kompis, ellers ville du sansynligvis ikke ligget med andre. eller kanskje du bare er umettelig på sex? eller får tenning av å være utro? eller sier du er glad i han, fordi det er det "riktige" å si? eller fordi du tror det fjerner selve greia? her kan situasjonen være så mangt... det rådet som kanskje passer best er SNAKK OM DET! enten er dere ikke sammen ellers holder dere sammen og har dere med andre... Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 han var utro først så du skulle "ta igjenn" - Er du 12 eller? sånn fungerer ikke det voksne liv jeg er ganske sikker på at du ikke hadde vært utro viss du virkerlig elsket han så høyt som du erklærer, her ser det mere ut som du er glad i han, men mere som en kompis, ellers ville du sansynligvis ikke ligget med andre. eller kanskje du bare er umettelig på sex? eller får tenning av å være utro? eller sier du er glad i han, fordi det er det "riktige" å si? eller fordi du tror det fjerner selve greia? her kan situasjonen være så mangt... det rådet som kanskje passer best er SNAKK OM DET! enten er dere ikke sammen ellers holder dere sammen og har dere med andre... Nei er ikke 12....Tror jeg var utro i begynnelsen fordi jeg var så sint og skuffet over det han hadde gjort, tenkte vel at det ikke spilte noe rolle om jeg å var utro da. Men vet jo nå at det gjør det. Heller nok mer mot at jeg er umettelig på sex enn at jeg ikke elsker han, for selv om du ikke tror meg så gjør jeg det. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men hvis du er umettelig på sex, hvorfor har du det ikke med KJÆRESTEN din? Eller tenner du ikke like mye på han lenger? Jeg vet at jeg hadde ihvertfall ikke hatt noe imot at dama var umettelig på sex. Er det det at du ikke klarer å holde deg unna sex den perioden du er på båt og er bortreist? Isåfall burde det vel være mulig med telefonsex, onani, andre seksuelle hjelpemidler... Eller er det rett og slett spennende å ha sex med andre menn? Du bør ihvertfall prate med kjæresten din om alt dette. Hva du ønsker. Hva du forteller og hva du holder for deg selv får være opp til deg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg elsker dama over alt, men hadde hun våget å være utro bare én gang hadde det vært rett ut... Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Men hvis du er umettelig på sex, hvorfor har du det ikke med KJÆRESTEN din? Eller tenner du ikke like mye på han lenger? Jeg vet at jeg hadde ihvertfall ikke hatt noe imot at dama var umettelig på sex. Er det det at du ikke klarer å holde deg unna sex den perioden du er på båt og er bortreist? Isåfall burde det vel være mulig med telefonsex, onani, andre seksuelle hjelpemidler... Eller er det rett og slett spennende å ha sex med andre menn? Du bør ihvertfall prate med kjæresten din om alt dette. Hva du ønsker. Hva du forteller og hva du holder for deg selv får være opp til deg. Jo har helt utrolig sex med typen min, og tenner fortsatt på han. Har altid klart å holde meg uten sex mens jeg er ute på jobb tidligere. Så vet ikke hva det er som gjør at jeg av og til har trødd feil etter at han var utro. Selvfølgelig er det spennende å ha sex med en ny person det tror jeg ikke det er noen som kan si i mot. Men synes jo det er spennende å ha sex med typen min å. Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg elsker dama over alt, men hadde hun våget å være utro bare én gang hadde det vært rett ut... Er vel enkelt å si det hvis du aldri har opplevd utroskap. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis du elsker samboeren din så må du være ærlig mot ham, og la ham bestemme hvordan han vil takle situasjonen. Ikke føre ham bak lyset. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg elsker dama over alt, men hadde hun våget å være utro bare én gang hadde det vært rett ut... Er vel enkelt å si det hvis du aldri har opplevd utroskap. Jeg har opplevd det... med ex-dama... Lenke til kommentar
Gjest Guest_håpløs_* Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis du elsker samboeren din så må du være ærlig mot ham, og la ham bestemme hvordan han vil takle situasjonen. Ikke føre ham bak lyset. Spurte han i går om han hadde tilgitt meg hvis jeg hadde vært utro med 4 personer slik som han. Da svarte han at det ville han, å at han hadde egenklig regna med at jeg kom til å være utro etter at jeg fant ut at han var utro. Men jeg fikk ikke meg selv til å si at jeg hadde vært utro. Er veldig vanskelig å bare plumpe ut med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå