Toern Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei! Etter at min dv9377ea ser ut til aa ta kvelden er jeg paa utkikk etter en ny laptop. Har stasjonaer fra foer, men er student, saa trenger en laptop og. PC'n skal brukes til: World of Warcraft (den maa dra hoey fps med alt paa fullt, da jeg ikke orker lagg i wow) Surfing (har en tendens til aa ha mange nettsider oppe samtidig) Filmer Skolearbeid Gjerne litt storelse paa skjermen og igjen.. World of Warcraft Er litt usikker paa pris, men ettersom jeg har gjeld opp til oerene pga utenlandsstudier, vil jeg ikke gi all verden for den. Opp til 7000 kanskje? Kom gjerne med forslag (ikke foelg prisen slavisk) Paa forhaand takk! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Gaming PC til WOW? Trodde du kunne spille det på alle lags PC'er. Hva er systemkravene til WoW? Lenke til kommentar
Toern Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Nei WOW krever vel ikke mye, saa stryk det jeg sa om "gaming PC". hehe. Men vil ha en jeg kan spille WOW paa uten lagg, freezes osv. For det kan jeg nemlig ikke paa den jeg har naa. Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 WoW krever faktisk ganske mye når det kommer til full grafikk, det spiser ganske mye system resursjer... Har selv DENNE klarer 25-40 FPS med alt på max i Dalaran. Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=147885&model= er nok det beste tilbudet på laptop just nuh. Skal klare wow uten problemer den der, samt at med 4Gb med RAM, så skal du kunne multitaske litt og Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 13 tommer skjerm er kjempe smått.. Dessuten er ikke 3450 så mye å skryte av. Helst skaffe 3650, på linje eller bedre. Lenke til kommentar
Toern Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 den skjermen er vel litt liten? sitter paa en 17 widescreen atm, og det blir stor nedgang? Lenke til kommentar
AxTyZoR Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, skjermen er liten, men det er vanesak. gikk selv fra 22" widescreen (stasjonært) til 13,3" (laptop). tok meg kanskje 6 timer, så tenkte jeg ikke over det en gang. Uansett så er den laptopen grisebillig i forhold til hva du får. Merk at ordinærpris er kr7700,- alltså en pc som egentlig er over ditt budsjett, men som du kan få nå, og samtidig spare deg 2000kr til en ekstern HDD eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå