xxm0rtyque Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hallo. Jeg har da nå bygd meg ny PC, og dermed har jeg lyst til å få den så bra som mulig! Har følgende oppsett i PCen, dermed kanskje noen av dere der ute kan veilede meg? :wub: Asus P5Q Deluxe P45 S-775 Hovedkort Corsair VX 550W Strømforsyning Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz med Scythe Katana 2 CPU Kjøler XFX GeForce 9800GTX+ 765M 512MB OCZ Gold XTC 4GB DDR2 PC8500 KIT Kjørte superpi 1M på 18 sekunder :-( Kan ingenting om BIOS, dermed hadde det vært fett viss noen kunne tatt seg tid Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) det er no ikke så værst å kjøre super pi 1M på 18 sek uten overklokk på ditt oppsett jeg klarte det på 14,867 med bra overklokk anyway...det virker som du har lyst å lære å overklokke ordentlig, det er utrolig artig når man får teken på det og man blir lett avhengig hehe....må bare prøve litt til men då er det litt vesentlig at du hvertfall prøver å sette deg litt inn i ting slik at du vet hva vi som skal/vil/gidder å hjelpe deg snakker om. det er nok litt vanskelig men prøv hvertfall og gi en lyd når du er klar så skal hvertfall jeg prøve å hjelpe deg på vei her står det meste du trenger å vite om overklokking http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=54532 EDIT: ang mitt super pi resultat så er det av mitt 24/7 oppsett som står i signaturen Endret 14. februar 2009 av gjeewaytee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå