Kattefisk Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg tenkte å putte inn en bilradio i kabinettet (ikke spør hvorfor ..) Uansett..jeg lurte på om noen hadde peiling på om det var mulig å få koblet den til lydkortet uten masse stress? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 (endret) Endret 22. desember 2003 av leirpytt Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg jor det der i fjor.. =) Funka fint.. Kobla Line ut fra CD spiller til LINE in på Lyd kortet! =) Men huff.. Ka skal jeg med den? Har jo flere 1000 mp3.. :o Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmmm... Kjøre det den andre veien kanskje?? blir billigere enn et par "gode" datahøytalere!!!! 8) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 det eneste som er dumt er at cd spilleren blir lit for stor for 5.14 brønnen... men det vill være kurant å modde inn en liten forsterker... bare putte inn en liten psu til.. DEN vil få plass i 5.14 porten.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 det eneste som er dumt er at cd spilleren blir lit for stor for 5.14 brønnen... men det vill være kurant å modde inn en liten forsterker... bare putte inn en liten psu til.. DEN vil få plass i 5.14 porten.. Jeg modda den inn i noe blekk som pappa fixa på jobben, å så monterte den oppå kabinettet! =) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmmm... Kjøre det den andre veien kanskje?? blir billigere enn et par "gode" datahøytalere!!!! 8) ?? Koble data til bilsterio?? WTF?? Jeg har kobla data til mitt 40W annleg... (Fikk for 1,- hos telenor). Fin lyd.. Men før brukte jeg pappa sitt annleg.. 5X125w + 1 sub.. Det ble fet lyd.. Men du kan jo koble Bilsterioen til line in på data, og så line ut til en svær forsterker!? 8) Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Hmmm... Kjøre det den andre veien kanskje?? blir billigere enn et par "gode" datahøytalere!!!! 8) ?? Koble data til bilsterio?? WTF?? Jeg har kobla data til mitt 40W annleg... (Fikk for 1,- hos telenor). Fin lyd.. Men før brukte jeg pappa sitt annleg.. 5X125w + 1 sub.. Det ble fet lyd.. Men du kan jo koble Bilsterioen til line in på data, og så line ut til en svær forsterker!? 8) Det som er poenget er at selv ikke de beste datahøytalerne til denne prisen kan sammenlignes med lyden fra en grei bilstereo! Denne har mange muligheter for tilkoblinger, og ser mye kulere ut!!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Trur jeg skal klare å slå den lille sterioen din i lyd! Trekker tilbake!! Den som har 170w i 8ohm på en liten Bilsterio er min gud! Lenke til kommentar
tusul Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 du kan vell ikke legge ut noen bilder av det lille prosjekte ditt??? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ja, Hiv ut noen bilder når du er ferdi! =) Lenke til kommentar
Kattefisk Skrevet 20. april 2003 Forfatter Del Skrevet 20. april 2003 Will do...må bare få lånt meg et digitaltkamera Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 gidd å lån! kjøp ditt eget! du har bruk for d en eller annen gang i fremtiden uansett! Lenke til kommentar
9reb1 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 høres litt rart ut, men, men... :wink: Lenke til kommentar
saabergromt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 driver å skal montere en bilradio i pc'en jeg også. er det bare å koble jord til jord, + til + og kjøre på, eller må det mere til. hvordan skal jeg gjøre det med minnestrøm, eller hva det heter (konstantstrøm i bilen, som gjør at ikke spilleren ikke reseter seg for hver gang du slår den på)? Pc'en har vel ikke noe spenning når den er skrudd av? Et lite spørsmål til: på de standard strømkablene inne i pc'en er det to svarte, en gul og en rød. hvilke av disse skal jeg bruke ? Lenke til kommentar
Ehaanaes Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hmm.. Hadde vært litt kult å montere et helt bilstereoanlegg på pcen... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Bygge stooor kasse med innebygget: Bilstereo,skjerm,pc og stooor sub. det hadde vært no. fått subben laaangt unna pcen ivertfall Lenke til kommentar
VB Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hoho jeg tror jeg hadde trengt litt power for å si det sånn vist jeg skulle tatt bilseteroen inn, jeg har en dls1000w mono block, 700w planetaudio 5kanaler, 2x rockford fosgate12" Power DVC (1000w rms per sub), JBL decade t595 ltd å ett dls frontsett. Hadde vel trengt en del psu`er for å drive det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå