NorvegianDad Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg planlegger en tur til Praha i sommer,så jeg lurer på om det er noen her som har vært der før og kan fortelle meg om klimaet om sensommeren og evemtuelle steder/severdigheter som er verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det kommer til å være varmt. Severdigheter: damer og en bru. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Planlegger å ta dame med meg.. Ikke noen som har noen steder å anbefale? Blir familieferie med uner og sånn så blir dårlig med utesteder/natttklubber, men det må da vært noen gode restauranter elns som er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Som oftest relativt varmt på sommeren der, ja, men mye å se såklart. Ta en titt her. Mange gode tips! Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Du finner vel de fleste severdighetene i guiden over her. Var der i juli/august for noen år tilbake og da var det såvidt jeg husker hett, meget hett. Lå som oftest godt over de 25 iallefall. I sommersesongen så kryr det av turister, så med mindre du har sans for å vasse rundt i en pøl av suvenirbutikker og stressa svette mennesker så er det nok lurt å finne seg et hotell eller lignende litt utenfor byen. Men bevares, virkelig vakker by med en spesiell atmosfære. Dog noen tips, ikke røyk rulletobakk, det er de ikke vant med der nede så det kan misforstås. Vær også forberedt på at mange av den eldre delen av befolkningen kun har hatt russisk på skolen så engelskkunnskapene kan derfor være noe fraværende. Endret 18. februar 2009 av Ohlja Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Hørtes fint ut med den tempen da Turister er det vel de fleste plasser det er fint å reise på ferie til,ikke så lett å gjøre noe med det desverre Hvordan er prisene der da? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Prisene var greie nok, men dette var i 2003 så de har kanskje steget. Definitivt billigere enn Norge iallefall Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Hey, nærmer meg en bestilling nå, men lurer på et par ting til.. Er det noe badeland eller noe lignende praha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå