amorine2 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg ønsker meg en Nokia smarttelefon, der jeg hovedsaklig trenger en god og "enkel" telefon til å synkronisere med outlooken og kalenderen min. Trenger da å kunne lese mail og holdes oppdatert på alle gjøremål og møter. Jeg er foreløpig ikke vant til bruk av symbian telefon, men håper å enkelt kunne lære meg dette. Jeg har tittet litt, og kommet frem til to Nokia varianter, N79 og E71. Har hørt mange positive tilbakemeldinger om E71, men er spent på både det store tastaturet og telefonens funksjoner. Synes N79 ser bra ut, men har her hørt at tastaturet ikke er noe bra, og at N-serien til Nokia er mer "tungvinn". Noen som kjenner til hvorfor? Har et spørsmål til: Noen som vet om det går an å koble mailsystemet opp mot to ulike mailadresser? Har en privat og en jobbmail. Vet egentlig ikke om dette helt er aktuelt, men kan vurderes hvis det er mulig. For å gjøre det ekstra vanskelig, privat her jeg en Mac.... Håper noen kan gi meg noen gode råd, takker og bukker Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har nettopp anskaffet med en E71 selv. Søk her inne på forumet, så finner du ut om den. Jeg føler meg ekstremt fornøyd. Jeg har også skrevet en brukertest i dag. Lenke til kommentar
amorine2 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Takker Høres bra ut med en brukertest! Hvor ligger den? Jeg har allerede lest en del om E71 her på forumet, men har ikke sett noe info om akkurat det jeg spurte om i sammenligning til N79... Psst... Fant den! Endret 14. februar 2009 av amorine2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå