Stinatb Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Har kjøpt med Lg ku990 og er strålendes fornøyd med den; kun et par småting som jeg savner (som muligens er der, men jeg ikke finner/forstår) Er vandt med at jeg kan f eks legge inn en avtale i kalenderen og sette alarmen til å ringe f eks 2 timer før avtalen. Her ser det ut som om det ikke er noen alarm som ringer å gir beskjed om dette? Kommer kun fram et symbol på skjermen som kun er der når det er en avtale som ligger inne den dagen. En annen ting som er litt frustrerende er at dersom jeg ikke har sett eller hørt at det har hått inn en melding, så må jeg bort til mobilen å trykke på den for å se om det har kommet inn melding. Dette fordi den går i svart etter at meldingen har kommet inn. Takknemmelig for svar. Kommer sikkert med flere spørsmål siden også Mod. anm. Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel. Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen. Velkommen til forumet Endret 15. februar 2009 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå