toha92 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Hei skulle koble min stasjonære pc til Tven (LG 50" Flatskjerm) med en vanlig monitor kabel (VGA) det gikk helt fint til windows var ferdig å loade. da mistet den signal. satte kabelen over til pc skjermen igjen og gikk inn på nVidia Desktop Management og tenkte jeg skulle skifte skjerminstillinger der da. da jeg skulle se, så jeg at jeg kunne koble til "HDTV" så jeg gjorde det, og dumme meg tok vis på bare en skjerm (HDTV) isteden for kloning tingen. så nå får jeg ikke pcn til å virke på noen av skjermene. Pc-skjermen blir akkuratt som i hvilemodus og tven viser ingen signal Hva skal jeg gjøre? sitter på laptop nå btw. Endret 14. februar 2009 av toha92 Lenke til kommentar
GeirNord Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hold inn strømknappen (5-6 sekunder) til PC skrur seg av. Vent ett minutt. Skru på PC igjen, du skal da se oppstartsbilde. Ser du ingenting, ta med PC til reparatør - noe er sannsynligvis fysisk skadet i PCen. Umiddelbart nå du ser noe på skjermen trykk gjentattte ganger på F8 tasten. Gjør dette helt til du får opp en meny (kan ta opptil 60 sekunder). Avhengig av Windowsversjon vil du få flere valg. Velg det valget som det står VGA i. Trykk enter igjen for å starte Windows. Windows vil nå start i en modus hvor frager opp utseende ser grusomt ut, men du kan nå gjøre om de endringene du gjorde tidligere. Etter en omstart vil Windows starte vanlig igjen, men med dine nye instillinger som (forhåpentligvis) er riktige. Feiler det forsatt følg oppskrift en gang til, og endre på noe annet eller spør igjen i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå