Gå til innhold

Generelle ting om alkohol

deinteil

Anbefalte innlegg

En tråd for småprat/raske spørsmål om øl

For å begynne har jeg et. Jeg var i sveits nettopp og kjøpte meg et 1l ølglass med tilhørende 1l ølboks type oktoberfest, som passer perfekt oppi glasset. nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om eg skal sprette ølboksen og drikke den, eller om eg skal ha den på hyllen. Ka foreslår folk? E jo synn å ikke drikke ølet. samtidig e en tom ølboks på hyllen litt kjipt selv om boksen e kul

Kan jo utvide litt og la d handle om alle alkoholholdige drikker

Endret av deinteil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du driller hull under boksen, kan du suge ut innholdet og fortsatt bevare boksen tilsynelatende i samme tilstand. Vinn-vinn!

dette var ikke så dumt. trenger ikke drill for å få hull i en boks heller. kunne slått hull med en syl eller lignende :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis du driller hull under boksen, kan du suge ut innholdet og fortsatt bevare boksen tilsynelatende i samme tilstand. Vinn-vinn!

dette var ikke så dumt. trenger ikke drill for å få hull i en boks heller. kunne slått hull med en syl eller lignende :hmm:

eller kniv, stikk den inn så er det bare å vri litt så har man et ganske stort og fint hull.

Min stemme går for å drikke den.

Lenke til kommentar

takker for svar, tror det blir hull i bunnen:)

hadde vært fint å ha to, så hadde eg hatt to 1l gass også:p menmen, hadde ikke så god plass i bagasjen og var litt redd for at d skulle renne øl ut av kofferten når eg fikk den igjen på flyplassen i norge:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...