deinteil Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) En tråd for småprat/raske spørsmål om øl For å begynne har jeg et. Jeg var i sveits nettopp og kjøpte meg et 1l ølglass med tilhørende 1l ølboks type oktoberfest, som passer perfekt oppi glasset. nå klarer jeg ikke å bestemme meg for om eg skal sprette ølboksen og drikke den, eller om eg skal ha den på hyllen. Ka foreslår folk? E jo synn å ikke drikke ølet. samtidig e en tom ølboks på hyllen litt kjipt selv om boksen e kul Kan jo utvide litt og la d handle om alle alkoholholdige drikker Endret 15. februar 2009 av deinteil Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 All mat og drikke skal fortæres, ikke spares Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis du driller hull under boksen, kan du suge ut innholdet og fortsatt bevare boksen tilsynelatende i samme tilstand. Vinn-vinn! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) metallspon er ikke veldig sunt Endret 14. februar 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vi har allerede to tråder som omhandler øl: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 metallspon er ikke veldig sunt Men det er verdt det. Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Vi har allerede to tråder som omhandler øl: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 ah.. jaja. disse to går jo ut på ka folk liker av øl. denne kan være om alt annet da:P Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis du driller hull under boksen, kan du suge ut innholdet og fortsatt bevare boksen tilsynelatende i samme tilstand. Vinn-vinn! dette var ikke så dumt. trenger ikke drill for å få hull i en boks heller. kunne slått hull med en syl eller lignende Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvis du driller hull under boksen, kan du suge ut innholdet og fortsatt bevare boksen tilsynelatende i samme tilstand. Vinn-vinn! dette var ikke så dumt. trenger ikke drill for å få hull i en boks heller. kunne slått hull med en syl eller lignende eller kniv, stikk den inn så er det bare å vri litt så har man et ganske stort og fint hull. Min stemme går for å drikke den. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Sett boksen opp ned, finn en hammer og en stor spiker, slå to hull(et som ølet kommer ut av og et for luft som skal komme inn) og hell ut. Og så koser du deg! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 jeg ville kjøpt en til, og drukket den andre. Jeg har en ganske stor samling med alkohol, men når jeg drikker noe av det setter jeg det på handellista, så jeg kjøper på nytt. alt er selvfølgelig ikke like lett åf å tak , som f.eks øllen fra thailand noen kjøpte til meg som heter Leo (navnet mitt ) Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 takker for svar, tror det blir hull i bunnen:) hadde vært fint å ha to, så hadde eg hatt to 1l gass også menmen, hadde ikke så god plass i bagasjen og var litt redd for at d skulle renne øl ut av kofferten når eg fikk den igjen på flyplassen i norge:P Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hull i bunnen ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå