_Bulldog_ Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 For litt over 2 uker siden så kjøpte jeg en Samsung Syncmaster 2693HM. Har fram til i går kun spillt spill og ikke sett på noe film. I går så la jeg merke til litt for mye baklys når jeg så film, justerte dette så godt jeg kunne. Har nå justert Brightness til 50% og Contrast til 40%. Tok et bilde i dag Er dette for mye backlight bleed eller det godkjent? Har null erfaring på dette området Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det er veldig veldig mye, hvordan ser det ut med bare svart bakgrunn. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Takk for svar. Det er egentlig en helt svart skjerm. Kom ut helt feil når jeg tok bilde, lukketiden varte ekstremt lenge på kameraet. Skal ta et nytt bilde i dag. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) En 22" TN skjerm og en 20" s-pva skjerm. Endret 15. februar 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Har forsøkt å ta bilde i et mørkt rom med sort skjerm. På høyre og venstre side så er det mer lys enn det kommer fram på bildet, det virker som det er svakt gult/oransje. Det lyser like mye som oppe og nede. Har de samme innstillingene som tidligere. Jeg kjøpte denne skjermen av komplett. Hentet den på postkontoret 28.01.09. Hadde også noen andre pc deler på bestilling (som posten rotet bort) så jeg fikk ikke testet skjermen med en gang. Returfristen har uansett passert så dette går vel på garanti??? Det er veldig stor forskjell på skermene dine og min. Ser ut som jeg har fått et ekstremt mandags produkt i forhold. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Bildene mine er bittelitt snille i forhold til virkeligheten, men det er ikke i nærheten av din skjerm. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Nå har jeg vært i kontakt med både Komplett og Infocare. Den blir levert til Infocare i morgen for reparasjon. Snakket med de for noen minutter siden og de nevnte en behandlingstid på 1 uke, MEN det kunne ta 2-3 uker hvis de måtte bestille deler. Ser det baklyset hele tiden, nå som jeg først har lagt merke til det, irriterende. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Fikk svar fra Infocare idag. Ringte opp og snakket med dem for å forsikre meg at den informasjonen jeg fikk stemte. "Kundens enhet har panel feil og vi kommer til å sende ham en erstatningsenhet i henhold til produsentens spesifikasjoner". På telefonen sa han at jeg vil få en ny skjerm. Denne blir da levert av Samsung. Veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå