Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problemer med sentrallås i bmw e39 '97

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Har en e39 97-modell med fjernstyrt sentrallås

når jeg skal låse så låser alle dører seg bortsett fra døra foran på førerside. Prøvde å låse manuelt, men det vil den ikke (prøvde også med nok av låseolje). Hva skal jeg gjøre?? Har ikke hatt noe problem med dette før, og det har vært kaldere enn nå , så er vel ikke låsen som har fryset , eller...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

Med å låse manuelt så mener jeg nøkkelhullet på utsiden av bilen... det er ikke mulig å vri nøkkelen, og jeg er nå sikker på at det ikke er frost, fordi jeg v armet opp med hårføner og kjørte en lang tur, uten noen forandring.

Jeg prøvde nettopp å sitte inne i bilen og trykke på låseknappen ved siden av nødblinken, og da la jeg merke til at døra på høyre side låser seg heller ikke, så kun dørene bak låser seg.

Hva er galt?

Lenke til kommentar

1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det tull og tøys som er slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...