NoobCannon Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har en stasjonær data fra komplett.no med 3 års garanti. Jeg hørte musikk og så på internett da alt bare frøs, lyden stoppet også (ingen hakking, bare stopper helt). Jeg slo den av ved og holde start knappen. Ventet 1 min og startet den igjenn, men ingenting kommer opp på skjermen. Hører bare vifta går (lager samme lyd som når den altid bootet) men den bare går og går og går, ingenting skjer. Jeg er en gamer og klarer meg ikke lenge uten data, er ganske god på data men ikke "inni" data. hardware husker jeg ikke helt men det er GeForce 8800GT skjermkort, Intel 2,66 GHz. Mer husker jeg ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Du satte vel ikke i kontakten i en pc som har blitt behandlet av posten? Åpne kabinettet og sjekk at alle kontakter sitter i. Evt ta et bilde oppi kassa. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Jeg har hatt den siden sommerferien, har gått siden da og. Kunne en kontakt bare koble fra uten videre? Edit: Skrivefeil Endret 14. februar 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Om ledningen var løs ja, men de skal ha en klips så det ikke skjer. Du kan jo åpne uansett og sjekke om det er mye støv, og for å se om det er noe galt. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Det er MANGE ledninger som ikker er koblet til noe, ser heller ikke ut til at det er mening i at de er koblet i heller for de er satt fast. Skal ta bilder når jeg får anledning. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 sjekk iallefall 1 ledning til sksjermkortet pci-e 6pin. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 sjekk iallefall 1 ledning til sksjermkortet pci-e 6pin. ja gå over alt av kabler om det sitter som det skal, i værstefall kan psu'en din var kaputt,, kan hende at det bare har crashet, da kan det hjelpe og rense cmos, hjulpet meg en del ganger det , selv om det ikke " ser ut" til og være feilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå